Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto
Kommentoitu viesti
urpot ohoi ! |
#563902.04.2013 17:04"No nyt kun sanoit mielipide niin sitähän tämä on. En todellakaan antaumuksella, mutta mielen kanssa kuitenkin. Melkein voin nähdä kuinka sihiset siellä toisella puolella ja ajattelet ?!(ei helv on tyhmää porukkaa)!?. Niin entä jos olenkin vain hölmö joka ei tajua? En vain saa sinun perusteluitasi menemään tai pikemminkiin kumoamaan omiani, mutta mahtaa sinua potuttaa, kun huomaat kuinka noita ääniä tulee lisää. Hiljaa se hyvä tulee. =P Mutta niin olet siis korkeasti kouluttautumassa ja nainen. Ota kahvikupponen viereen ja jutellan oikeen pitkät keskustelut. On melko viihdyttävää." Väärin, uskon asiat ovat mielipideasioita mutta ihmisoikeudet ovat laillistettuja faktoja joka pitäisi olla kaikille yhtenäiset ja siksi homoseksuaalien tasa-arvolakia nyt ajetaan. Siinä aloitteessa ei ole siis mielipiteen kanssa mitään tekemistä. Ja jos et oikeasti ymmärrä (mitä epäilen) niin ei se missään nimessä ole minulta pois, eikä se sinusta mitään huonoa ihmistä tee. Yksinkertaisemman toki, tai älyllisesti lahjattomamman, mutta kuten todettu, ihmisiähän me kaikki ollaan eikä esimerkiksi älyllä ole mitattavassa se kuka on arvokkaampi. Siksi kaikkien tulisi olla samalla viivalla mitään mittaria katsomatta. Enkä suinkaan ole tuohtunut, hauskaa kun niin kuvittelet. Tietysti TURHAUTTAA toistaa itseään ja vääntää rautalangasta, mutta en niin tekisi ellei asia olisi minulle tärkeä. Ja kun se on, vain minä menettäisin siinä että menettäisin hermoni. Musta tuntuu että ehkä sinä kihiset siellä ja siksi ainoa tapasi keskustella on provosoida- mutta mulla ei ole minnekään kiire, kaunis auringonlasku merellä ja kofeiiniton tee höyryää tässä vieressä kupissa. |
Vastaukset
Vieras |
#5645 Re:2013-04-02 17:17:10En kihise. Olen maltillinen luonteeltani ja hyvä, jos sinulla ei ole kiire mihinkään. Mielipide. Niin siinä on aika vahva asia. Siis Suomi on mielipide vapaa maa, mutta silti Suomessa on mielipide vankeja. (siis esimerkiksi aseista kieltäytyjät) Kyllä ihmis-oikeudet ovat lakiasioita ja tiedostan sen varsin hyvin. Sanoin vain ehdottaakseni tuon tyhmän, mutta olet siinä asiassa fiksu. Siis EN ole hitaampi siinä missä sinäkään älyllisesti (uskon näin), mutta minulla on hieman erilaiset arvomaailmat kuin sinulla. Se tästä keskustelusta tekeekin mielenkiintoisen. Huomasin jo senkin, että olet hieman turhautunut.
Miksi en siis kannata homoavioliittoja? Se sotii omaa moraalista käsitystäni vastaan. Minä olen kasvanut ympäristössä, jossa olen saanut moraaliset käsitykseni ja voitko moittia siitä? Tuskin voit. Et nyt voi kiistää, että tuo asia pitää korjata. Asia on jossain syvällä aivoissani.Lisäksi olen kristitty.
En siis MYÖSKÄÄN siltä pohjalta kannata asiaa.
Tuota homo (tapojen vastainen) moraalikäsitys tulee itsestäni. Siihen ei voi vaikuttaa kukaan muu, kuin minä itse.
Myönnän, että aluksi piikittelin sinua, mutta olet sen verran viisas ette siihen rupea. Toisaalta on myös hankalaa perustella asiaa vastaan tiedän/myönnän sen, sillä et halua mitään USKONTOON viittaavaa.
Ollaanko pikkuhiljaa samalla aaltopituudella? |
Vieras |
#5648 Re:2013-04-02 17:21:53Voikun tässä olisikin kyse vain ja ainoastaan avioliitosta. Kyse on edelleen myös niistä lapsista ja minun mielipiteeni on ettei lesboja ja homoja tule kannustaa keinohedelmöityksiin ja adoptioihin. Missään nimessä en itselleni olisi toivonut kahta äitiä tai kahta isää, en siis muitakaan kannusta samaan. Mielipiteensä voi ilmaista esim laittamalla nimensä tähän adressiin vaikka tämä adressi ei mitään muutakkaan. Minä suon sinulle sinun mielipiteesi yritä sinäkin olla niin fiksu että suot muille omansa. Tottakai olen tuohtunut tästä keskustelusta yli 5000 turhanpäiväistä kommenttia täällä. Sinulta lienee tullut niitä eniten, ja yksikään kommenttisi ei ole saanut kenenkään mieltä muuttumaan. Päinvastoin mitä enemmän täällä kommentoit vastaan sitä enemmän minua ärsyttää tuo kansalaisaloite ja sitä enemmän levitän tätä adressia eteenpäin. Ehkä pitäisi siis kiittää. |
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
Adressi Salon sairaalan yöpäivystyksen säilyttämiseksi
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Pelastetaan Kuohun päiväkotikoulu - ja kylä!
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta
Sotiemme veteraanit linnanjuhliin 6.12.2024.
Adressi Ylöjärven Karhen Ympäristökoulun säilyttämisen puolesta ja ehdotus yhteistyöhön
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
48175 Luotu: 27.09.2024
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
580 Luotu: 13.11.2024
Porvoolaisten lasten keskittäminen yhä suurempiin yksiköihin on loputtava ja kaupungin elinvoima säilytettävä!
2731 Luotu: 07.10.2024
Pelastetaan Vuorenmäen koulu – ja Artjärvi!
864 Luotu: 05.11.2024
Kuttura – Repojoen tietä ei edelleenkään tarvita! / Guhtur – Riebanjoga geaidnu ii velge dárbbašuvvo!
3431 Luotu: 02.11.2024
Helsinkiin tulee perustaa kansallinen kaupunkipuisto
832 Luotu: 15.05.2023
Termit äiti ja isä säilytettävä lainsäädännössä, palveluissa ja yhteiskunnassa
18065 Luotu: 01.03.2023
Eteläisen Kouvolan koulujen säilyttämisen puolesta!
417 Luotu: 30.09.2024
Kehitysvammaisten lasten oppimateriaaleille on turvattava riittävä rahoitus
28394 Luotu: 08.10.2024
Piilolankankaan lähiötuvan toiminnan on jatkuttava
11 Luotu: 14.11.2024
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
14941 Luotu: 15.07.2023
Lykynlammen majan säilyttämisen puolesta
1033 Luotu: 08.10.2024
ADRESSI LAPINJÄRVEN TERVEYSASEMAN SÄILYTTÄMISEN PUOLESTA
323 Luotu: 07.11.2024
Kolhon Metsomäen tuulivoimapuistolle edelleen EI
591 Luotu: 15.10.2024
Yrttisuonperhepuistoa ei tule lakkauttaa!
131 Luotu: 07.11.2024
Suomen kielilainsäädäntö muutettava kansanvaltaiseksi
44 Luotu: 11.10.2023
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
6779 Luotu: 27.09.2024
Jättipäiväkotien perustaminen on lopetettava
2180 Luotu: 10.02.2024
Vetoomus Launeen lähikirjaston säilyttämisen puolesta
184 Luotu: 05.11.2024
En avveckling av hälsovården i Kristinestad kan inte accepteras. Terveydenhuollon alasajo Kristiinankaupungissa ei ole hyväksyttävää.
625 Luotu: 01.11.2024