Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Jochanan

#4033

28.03.2013 20:04

Saanen huomauttaa että vaikkasukupuolineutraali avioliittolaki astuisi voimaan puolison nimi paljastaisi oko kyseessä hetero vai homopari.Tuo mainitsemasi kaavakeongelmakin voidaan ratkaista myös ilman että avioliittolakiin kajotaan muuttamalla kaavakkeita. Voitaisiin kysyä esimoletko pariliitossa vai et mikä voisi tarkoittaa kumpaakin.Sanoin etten tiedä koska minulla ei ole riittävää tietoa kasvatustieteistä että voisin ottaa kantaa.Yhtä hyvin minä voisin kysyä että kerro sinä mitä mieltä olet subutexista äläkä teeskentele että et tiedä mitä mieltä olet.Taas kerran viisautta on että tietää että eitiedä.onko sinulla jotain telepaattisia kykyjä jotta voisit tietää mitä minä ajattelen
--

Onpa harvinaisen typerä väite. Kaavakkeissa kysytään vain siviilisäätyä, ei puolison nimeä. Laki ei tunne kristillisdemokraattien ja persujen toistelemaa käsitettä "pariliitto", eikä ole mitään syytä ottaa sitä käyttöön. Miten määrittelet kasvatustieteet?

Vastaukset

taku

#4039 Re:

2013-03-28 20:15:04

#4033: Jochanan -

Ehkä kasvatustieteet oli vääräilmaisu mutta sanon että olen täysin väärä henkilö ottamaan kantaa tähän homojen adoptiokysymykseen.En suoraan sanoen edes tiedä missä mennään.Aikaisemin ajattein että olisi paras miettiä asiaa tapauskohtaisesti.Eli uskon että elämä homoparin kanssa on parempi kuin elämä laitoksessa tämä on siis nyt vaan sellainen mutu tuntuma joka perustuu lähinnä siihen että olen ollut 2 vuotta lastenlinnan sairaalassa ja olensitä mieltä että sen huonompaa kasvvuympäristöä ei ole olemassakaan.Noh minä menin kysymään päivi Rääseltä että mitä jos vaihtoehtona on homojen adoptio tai elämä laitoksessa kumpi on parempi.hän vasasi että homot voi toimia sijaisperheenä ei ne tarvi adoptio oikeutta jonka jälkeen totesin että titityy mä en tajuu enää yhtään mitään tästä keskustelusta.

Vaikka laki ei tuntisi tuota käsitettä pariliitto se voidaan ottaa käyttöön.Se ratkaisisi tuon ongelman.Pointti on että nämä epäkohdat VOIDAAN RATKOA ILMAN AVIOLIITTOLAKIIN KAJOAMISTA