Lintulan tienvarsipysäköinti muututtava

1. Oulun Lintulan tienvarret ovat muuttuneet asuntoautojen, -vaunujen ja peräkärryjen säilytysalueeksi. Nämä suuret ajoneuvot estävät pihateiltä näköyhteyden tielle kokonaan aiheuttaen vaaratilanteita niin autoilijoille kuin pyöräilijöillekin. Varsinkin Kaislatiellä on vilkas liikenne johtuen urheilukentän korkeasta käyttöasteesta sekä vilkkaasta koululaisliikenteestä. Tässä vaarannetaan siis myös pienten koulaisten turvallisuus.
  2. Kihokkitien ja Kaislatie kulmassa oleva parkkialue on täysin käyttämätön ja sinne olisi hyvä sijoittaa myös nämä suuret ajoneuvot. Jokaisella taloyhtiölle on omat parkkipaikat ja niissäkin vapaita paikkoja hyvin vuokrattavissa. Tienvarsipysäköintiä ei siis tarvita tässä kaupunginosassa eikä se näin kaupunkialueella ole enää tätä päivää. Alueen kadut on muutettava joko pysäköintikieltoalueeksi kokonaan tai ainakin aikarajoitetuksi.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn sen, että Esko Sutela näkee kaikki tällä lomakkeella antamani tiedot.

Annan suostumukseni siihen, että tällä lomakkeella antamiani tietoja käsitellään seuraavissa tarkoituksissa:
Esko Sutela saa täten minulta valtuudet luovuttamaan tässä kaavakkeessa antamani tiedot seuraaville tahoille:

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…