KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Anonymous
Vieras

/ #658 PUHEENJOHTAJA KANERVO HOI!

31.01.2011 12:17

OLETTE TÄYSIN VÄÄRÄSSÄ SEURAAVASSA VÄITTEESSÄ:

#195 Re: Laittomuuksista
09.12.2010 22:38
#192: Vieläkin tutumpi - Laittomuuksista
Hallituksen kokoukset kutsuu koolle pj tai hänen estyneenä ollessaan vpj tai vaihtoehtoisesti hallituksen enemmistö. Näin on tapahtunut!

KKY:N SÄÄNTÖJEN MUKAAN HALLITUS ON KUTSUTTAVA KOOLLE, KUN KAKSI JÄSENTÄ SITÄ PYYTÄÄ. LOPULTA PERÄTI NELJÄ JÄSENTÄ PYYSI HEINÄKUUSSA, MUTTA TEILLE EI ENÄÄ SOPINUTKAAN. HUKKASITTE YHDEN KUUKAUDEN, KUN OLI TÄRKEÄTÄ TEHDÄ NOPEITA PÄÄTÖKSIÄ JA VARATA AIKAA KISSATILAN HALLITTUUN ALASAJOON. SITTEN KUN AIKANNE LOPPUI SYKSYLLÄ KESKEN, TE YHDESSÄ RAHASTONHOITAJN KANSSA ETTE SAANEET MUUTA AIKAAN KUIN PÄÄTITTE ROMUTTAA KAIKEN. JA VIELÄ MAKSAA SIITÄ JOLLEKIN.

SEURAAVA VÄITTEENNE ON VALE:

#201 Re: Re: Re: Laittomuuksista
09.12.2010 22:53
#197: Pullaa ja kahveeta - Re: Re: Laittomuuksista
Hallituksen jäsenet ovat aina halunneet kokoontua pj:n kotona paitsi nyt tämä yksi, joka on oppositiossa.

KAKSI JÄSENTÄ ON JATKUVASTI VAATINUT KOKOONTUMAAN KOTINNE ULKOPUOLELLA JA SELLAISEEN KELLONAIKAAN, JOKA SOPII KAIKILLE. JOTTA HALLITUS KOKOONTUISI MAHDOLLISIMMAN TÄYSILUKUISENA, KUTEN "HYVÄ YHDISTYSKÄYTÄNTÖ" EDELLYTTÄÄ. SE EI TEILLE PERIAATTEESSA SOVI. ETTE SELVÄSTIKÄÄN USKALLA TULLA ULOS PESÄSTÄNNE.

ETTE OLE SUVAINNUT VASTATA SEURAAVIINKAAN KYSYMYKSIIN, JOTKA OVAT ERITTÄIN PERUSTAVANLAATUISIA KÄYTÄNNÖN ELÄINSUOJELUTYÖSSÄ:

#407 Re: talotilat
18.12.2010 22:48
#406: omat nurkat puhtaana - talotilat
Erittäin hyvä kommentti!
Johon mielestäni KKY:n hallitus voisikin vastata,
miten yhdistys tarkistaa, että kissojen pitopaikat vastaavat lainmukaisuutta?
Miten yhdistys valvoo, että jokaisessa paikassa on asianmukaiset karanteenitilat ja osaavat ihmiset hoitamassa ja sosiaalistamassa kissoja?
Miten KKY ylläpitää ensikotien tietotaitoa niin kissojen hoidossa ja nykyisissä lakipykälien viidakossa?
Jos ihmiset tekevät KKY:n riveissä kissatyötä, miten yhdistys tukee toimijoita esim. kriisitilanteissa?
Millaista yhteistyötä KKY tekee löytöeläinkotien ja valvovien viranomaisten kanssa?

JOKOHAN SAISITTE AJATUKSENNE TOIMIMAAN? EI KÄYTÄNNÖN PELASTUSTYÖSSÄKÄÄN OLE AIKAA MIETTIÄ VIIKKOJA OIKEITA VASTAUKSIA.