KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

KKY:en jäsen

/ #4027 Luinpa vanhoja Katti-Matteja joululomalla

06.01.2013 14:35

KKY:ssä meni rauhallisesti siihen asti , kunnes Tertun lisäksi muitakin puheenjohtajaehdokkaita ilmaantui. Heli oli ok ja vastuullisissa tehtävissä, kunnes halusi puheenjohtajaksi, sitten haukkuminen Tertun taholta alkoi.
Pirjo oli ahkera työntekijä , mutta puheenjohtajaksi ei olisi saanut haluta. Ei myöskään Pirjon mies olisi saanut ilmoittaa halukkuuttaan puheenjohtajaksi.
Terttu teki reilut 20 v paljon kissojen eteen, mutta vajaan kymmenen vuoden aikana teki paljon hallaa yhdistykselle. Saako Noora yhdistyksen maineen palautettua? Sen aika näyttää.
Meidän jokaisen tulisi muistaa, että emme ole korvaamattomia ja on todella hyvä aina välillä vaihtaa puheenjohtajaa ja hallituksen jäseniä.

Noora vaikuttaa ihan ok-tyypiltä, joten valittakoon hänet uudelleen puheenjohtajaksi. Noorahan tekee sitä mitä yhdistyksen nimi velvoittaa eli auttaa katastrofikissoja KÄYTÄNNÖSSÄ.

Taloudenhoitajaksi pitää valita joku jäsen ja luopua palkallisesta henkilöstä.

LOPUKSI ASIA, JOTA EN YMMÄRRÄ !

Miksi puheenjohtajan ja hallituksen jäsenten oikeudenkäyntikulut maksatetaan yhdistyksellä ja laittomasti erotetut jäsenet joutuvat itse maksamaan oikeudenkäyntikulut ? Epäillyt päättivät vain maksattaa omat kulunsa kysymättä jäsenistön mielipidettä...mielestäni ko. henkilöt(silloinen pj ja hallitus) tulisi erottaa yhdistyksestä ja panna heidät maksamaan asianajajansa ja oikeudenkäyntikulut yhdistykselle! NOORA! Otapa asia esille tulevassa kevään vuosikokouksessa !

Nyt on alkanut mennä liikaa yhdistyksen varoja ulkopuolisille ihmisille. Ne rahat ovat kaikki pois kissojen auttamiselta.