KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Asiakirjat nähnyt
Vieras

/ #606 Re: Re: Re: Terttua EI yhdistystä vastaan

29.01.2011 13:37

#602: Asiakirjat nähnyt - Re: Re: Terttua EI yhdistystä vastaan

Lisäisin vielä sen, että kun sinua tämä kanne niin kovasti Kanervoa ärsyttää. ENNEN sitä tekijät pyysivät vain kolmea asiaa.

-Kissojen pelastamislinjaus harkitaan koko jäsenistön kesken, eikä vain hallituksen pienessä piirissä

-Annetut varoitukset, joita yhdistyslaki ei tunne, perutaan.

-Olisitte suostunut juttelemaan Annikan kanssa erottamispäätöksestä samassa pöydässä. Varsinkin, kun Kanervo tiesi varsin hyvin sitä kysyttyään, että Annika ei ollut halunnut erota hallituksesta.

USKOMATTOMINTA on, että ette voineet edes tuota viimeistä tehdä. Siis täysin käsittämätöntä toimintaa vastuullisessa asemassa olevalta AIKUISELTA ihmiseltä.  Ette halunneet kasvotusten perustella mitään. Annika ei saanut mitään kunnollista vastausta. Ainoastaan ilkeitä viestejä. Erottamispäätös tuli kummasti HETI sen perään, kun Annika oli tuonut ilmi, että häntä peloiteltiin KKY:n valvontaelimellä, jolla on lopullinen valta, jos kyselee vielä vaikeita omalla nimellään... SE on syy miksi tässäkin adressissa on niin monta nimimerkkiä. ME pelkäämme kostoa, jos Terttu saa jatkaa. Ei paljoa eroa Pohjois-Afrikan tämän hetkisistä tapahtumista. Tai Pohjois-Koreasta. Sijoittajatoiminnasta hyllytyksestä kertoi puolestaan TALOUDENHOITAJA. Olen nolostunut Puheenjohtajan puolesta.

Näistä faktoista Kanervon on todella vaikea kiemurrella. Jokaisen, joka tuntee sympatiaa Kanervon puolelle, kannattaa kysellä toiselta osapuolelta miten asiat ovat oikeasti edenneet. Tämä siksi, että on tullut ilmi, ettei edes muut hallituksen jäsenet tunne kaikkia asian faktoja.

Itse tunnen sääliä siitä, että joku on niin omien saavutuksiensa sokaisema, ettei muut vain voi olla oikeassa. Yritän kovasti ymmärtää miten hyvässä maineessa ollut ihminen paljastuu tälläiseksi. Hyvän maineen olisikin voinut säilyttää toimimalla kuten kunnon puheenjohtaja tekee. Kuuntelee jäseniä. Ei olisi ollut vaikeaa ja mitään tälläistä ei ikinä olisi tullut.