KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kirsi
Vieras

/ #605 Re: Re: Re: Kanervolle

29.01.2011 13:35

#587: Terttu Kanervo - Re: Re: Kanervolle

Tertun kirjoittamaa: "Tässä yhdistyksessä toimitaan näiden periaatteiden ja sääntöjen mukaan." Missäs kohtaan säännöissä sanotaan, että periaatteisiin kuuluu, että kaiken päättää puheenjohtaja ja kaikki valta on hänellä? Ymmärräthän sinä Terttu, että lain mukaan valta on jäsenillä, ei puheenjohtajalla?

Eli jos haluan ajatella itse omilla aivoillani, en sovi yhdistykseen? Saatika sitten jos vielä uskaltaisin ääneen sanoa ajatukseni... Sitten kyllä rikon yhdityksen periaatteita ja sääntöjä. Ja nimun pitää siis perustaa ihan iki oma yhdistys, jos haluan ajatella itse omilla aivoillani ja vielä joskus oikein puhuakkin?

Hmmmm.... kuullostaapa tutulta... Ihan kuin olisin joskus koulussa kuulut puhuttavan, että jotkut muutkaan eivät saaneet lupaa ajatella itse.... Ai niin niitähän olivat orjat! Orjillakin oli myös tasan kaksi vaihtoehtoa, et ajattele itse, tai jos ajattelet, niin sinut hirtetään.

Mitäs sitten tapahtuikaan.... Hmmmm..... Muistellaanpa lisää.... Ai niin, lopulta jotkut päättivät, että nyt loppuu tälläinen touhu ja orjat vapautettiin sodan avulla. Tosin jotkut orjista olivat jo vuosikymmenten aikana niin tottuneet palvomaan isäntäänsä, etteivät halunneet saada vapautta, eivätkä enää edes osanneet ajatella itse. Onneksi suurin osa oli kuitenkin haaveillut vapaudesta ja saivat taas luvan ajatella itse. Vapautuneet orjat eivät perustelleet omia juttujaan, vaan kantoivat oman kortensa kekoon saman yhteiskunnan puolesta, kuin heidän aikaisemmat isäntänsäkkin. Ja näin syntyi maailman vaikutusvaltaisin valtio.

Eikös meidänkin kannattaisi yhdistää voimamme ja kantaa kaikkien korret samaan kekoon. Eli tässä tapauksessa KISSOJEN HYVÄKSI. Yhdessä pystymme laajentamaan KKY:n toimintaa ja pelastamaan vielä enemmän kissoja.

Lopetetaan rasistisuus yhdistyksen sisällä ja toimitaan yhdessä samaan suuntaan, mutta kukin omilla aivoillaa ajatellen!! Eri näkemykset asioista ovat rikkaus yhdistyksessä, eikä mikää harmonian rikkoja!!