KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #601 Re: Re: Terttua EI yhdistystä vastaan

29.01.2011 12:32

#585: Terttu Kanervo - Re: Terttua EI yhdistystä vastaan

Kumma juttu, että kolme hallituksen jäsentä käy poliisia kiusaamassa turhilla jutuillaan ja sitten vielä vääristellään muitakin asioita.

Peltoniemet ja Fabritius EIVÄT ole syyttäneet YHDISTYSTÄ vaan niitä viittä hallituksen silloista jäsentä ,jotka ovat tehneet surkeita päätöksiä. Syy ei siis ole yhdistyksen vaan henkilöiden.

Miten on mahdollista että nämä viisi hallituksen jäsentä, saavat edes toimia enää hallituksessa, koska heitä vastaan on nostettu syyte.?  He ovat tehneet jonkun virheen jonka suuruuden ratkaisee tuomari. Heidät olisi pitänyt poistaa toiminnasta oikeudenkäynnin ajaksi. Jos heidät todetaankin syyllisiksi, on rikolliset saaneet toimia yhdistyksen hallinnossa.! !

Yhdistyksissä on hieman eri säänöt mitä Kanervo luulee. EI SANANVALTAA MITATA AJALLA, kuinka kauan on olut jäsenenä tai toiminut yhdistyksessä. Vaan sillä kuinka  HYVIN  toimii ja paljonko kissoja pystyy auttamaan.

Kanervon yli 30v ajalla ei ole enää pitkään aikaan ollut mitään merkitystä, koska hän toimii enää vain oman asemansa vuoksi, ei kissojen.