Kärkkäinen boikottiin

Pyry

/ #28 Re:

23.11.2012 10:40

#26: -

En minä millään pahalla sano enkä piikitellä halua. Sori vaan. Anteeksi pyydän, jos liian suora olen. Pahalla en siis ollenkaan. Olen vaan luonteeltani suoraviivainen. Se on luonnekysymys. Fanaatikkoa minusta ei kyllä saa kirveelläkään. Voin pahoin heti, kun olen tekemisissä oikeisto- tai vasemmistofanaatikkojen kanssa. Heti yrjöttää heidän kiihkonsa. - Olen isäni lapsi. Hän oli koko ikänsä töissä rakennuksilla ja siinä maailmassa toimii vain suora ajattelu ja suoraan sanominen. Mikään muu ei kerrassan pelitä! Soisi kyllä suoraviivaisen ajattelun olevan muuallakin arvostettu, vaan eipä olekaan.

- Sen verran kuitenkin vielä Lähi-itää, että faktojen kanssa on elettävä. Vaikka kaikki maailman turbo-/ökyrikkaiden öljymaiden tuhannet miljardit lyötäisiin pöytään, ei sekään muuttaisi faktoja piirunkaan vertaa.-- Juutalaisten kotimaasta lohkaistiin (laittomasti!) jo aikoja sitten pois Jordanian osuus. Israel ei kyllä mitään Jordanioita havittele eikä tarvisekaan. Israel haluasi vain elää rauhassa edes sillä pikkuriikkisellä alueeella, joka sillä nykyisin on. Mutta sekään ei riitä maailman ökyille, sillä vimmattu yritys ajaa juutalaiset pois lopultakin omalta maaltaan jatkuu joka päivä suurten rahavirtojen ja terrorismia myötälevän YK:n siivittämänä. On hyvä muistaa, että YK ei ole mikään korkeasti moraalinen instituutio, vaan se on suurelta enemmistöltään silkkojen roistovaltioitten hengaileva herra- ja rouvaseura. Eli eipä voi juuri mitään kunnollisia päätöksiä siis odottaakaan.

Sitten vielä pieni tarkistus nykyiseen konfliktiin, jota sivusit. Israel eliminoi erään terroristijohtajan siis äskettäin. Se eliminointi ei ollut alku, vaan elimonoitu oli aiheuttanut monien siviilien hautajaisia, täysin tahallaan. Alku on siis jo kaukana takana päin. Vuosien päässä.