KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Myös entinen jäsen
Vieras

/ #492

17.01.2011 21:54

Surullisena olen seurannut tätä keskustelua.. Valitettavasti en halua kirjoittaa omalla nimelläni, sillä myös minä olen kokenut puheenjohtajan "hyökkäyksen", kun huomasin hänen käyttäneen henkilökohtaisen postinsa lähettämiseen yhdistyksen kuoria, ja otin asian hänen kanssaan puheeksi. Kuulin hänen myöhemmin hyvittäneen rahat yhdistyksen tilille, eli asia tietääkseni on siltä osin kunnossa, vaikka ensin hän väärin menettelikin. Mutta koska uskalsin kyseenalaistaa puheenjohtajan toimia (vaikkakin olin oikeassa) sain kokea hänen kuikkunsa ja vuosien työni yhdistyksessä mitätöitiin ja minun kehotettiin jättämään yhdistys. Tämä on valitettavasti totta, löytyy vuoden 2006 tilitiedoista, jos joku epäilee. En kaipaa tähän puheenjohtajan vastausta "kuka olet, miksi et soita minulle suoraan...", koska olen tästä asiasta jo sinulle suoraan soittanut, vaan halusin tämän muidenkin luettavaksi. Ja nimeni pidän visusti salassa, sillä haluan pitää auki mahdollisuuden jäseneksi liittymiselle, jolloin voin vaikuttaa hallituksen valintaan (jos en tämän, niin sitten ensi vuoden ;)).