KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kirsi
Vieras

/ #442 Fiksua puhetta Janne ja Jaana

22.12.2010 17:06

Olen kanssanne samaa mieltä. Puheenjohtaja on tehnyt paljon hyvää kissojen eteen ja on siitä myös kiitosta ja lahjoja saanutkin vuosien varrella. Siinä samalla hän on valitettavasti pahaakin saanut aikaan ja nyt on sitten saanut siitäkin vähän takaisin.

Meidän kaikkien niin puheenjohtajan ja hänen kannattajajoukkonsa kuin meidän opposition puolenkin pitäisi päästä puhumaan asiat halki, poikki ja pinoon. Välttämättä ei enää tässä vaiheessa pelkällä puheella saada pöytää puhtaaksi, koska tilanne on päässyt niin pahaksi mm. salailun ja kiusaamisen takia. Mutta tilanne ei ei parane kyllä sillä, ettei puheenjohtaja suostu kommunikoimaan lainkaan. Opposition puoli on kuitenkin tietääkseni koko ajan ollut valmis kommunikointiin ja halunnut keskittyä kissoihin.

Vuosikokouksessa maaliskuussa viimeistään puheenjohtajan on pakko kantaa vastuunsa jollain tavalla. Toivottavasti silloin saamme kaikki maton alle vuosien varrella lakaistut asiat käsiteltyä ja pääsemme keskittymään taas kissoihin. Vaikka varmasti niiden kovinta kiusaa saaneiden onkin vaikea anteeksiantaa ja unohtaa, varsinkin jollei vielä vuosikokouksessakaan pj anteeksi julkisesti pyydä. Toivon, että puheenjohtaja menee itseensä tässä parin kuukauden aikana ja tajuaa, ettei hänkään täydellinen ja erehtymätön ole. Täysin synnitöntä tuskin löytyy kummaltakaan puolelta, mutta oppositiossa se sentään myönnetään.

Toivon, ettei porukka vielä luovuta. Tiedän, että välillä joutuu näissä hommissa käymään eläinrakkauden rajoilla ja joskus on pakko panna itsensä edes hetkeksi etusijalle, jotta jaksaa taas auttaa kissoja.

MUTTA MENNÄÄN NYT KERRANKIN KOKO PORUKALLA MAALISKUUN VUOSIKOKOUKSEEN JA NIILLÄ VIIMEISILLÄ VOIMILLA MUUTETAAN KKY KISSOJEN YHDISTYKSEKSI!!! Eikös vaan? EX-JÄSENET, NYKYISET JÄSENET JA UUDET JÄSENET TULKAA KAIKKI VUOSIKOKOUKSEEN!! Yhdessä ollaan vahvoja ja saadaan eri näkökulmilla kehitettyä yhdistystä monipuolisesti.