KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Jaana
Vieras

/ #441 Re: Vielä yksi asia

22.12.2010 16:38

#438: Janne - Vielä yksi asia

Tämä on täyttä asiaa Janne! :) Se on myös meidän tässä "oppositiossa" olevienkin kanta. Emme väheksy millään tavoin puheenjohtajan vuosikymmenien aikana tekemää työtä yhdistyksen eteen.

Välillä toki tunteet kuumenevat itse kullakin, koska teemme asioita täällä puhtaasti sydämellämme. Taistelemme ainoastaan ja vain kissojen puolesta. Joskus voi rapatessa hieman roiskua mutta sekin on inhimillistä. Pyrimme kuitenkin asialliseen ja avoimeen toimintaan niiltä osin kuin se on vain mahdollista.

Tässä hetkessä vastapuolen kommunikointikyky on ollut kuitenkin hyvin rajoittunut, eikä halua asioiden setvimiseen yhdistyksen sisäisesti ole löytynyt. Ainoa keino tämän tulehtuneen tilanteen selvittämiseksi oli tuoda yhdistyksessä tapahtuvat epäkohdat julkisuuteen, joista puolivillien jättö toiminnan ulkopuolelle on lopulta vain jäävuorenhuippu. Surullista mutta totta.

Jotta voi saada osakseen kunnioitusta ja arvostusta, tulee pystyä kunnioittamaan ja arvostamaan myös kanssaihmisiään.