KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Annika Fabritius
Vieras

/ #412 kissatalo

19.12.2010 01:16

Ei "kissataloksi" käy mielestäni mikä tahansa tölli. Homma pitää suunnitella tarkkaan ja yhteistyössä eläinlääkärien jne. kanssa. Omasta mielestäni parasta olisi tehdä tästä talohankkeesta yritys, johon hakea lisää yhteistyökumppaneita. Muita eläinsuojeluyhdistyksiä, eläinlääkäriä, lemmikkikauppaa jne.

Täytyy olla tarkat suunnitelmat tautien ja muiden "katastrofien" varalta. Kyllähän eläinlääkäriasematkin toimivat, vaikka siellä on sairaita eläimiä koko ajan. Miksei sitten kky:n kissatila voisi myös toimia?

Kartan tarkoituksella sanaa kissatalo. Omasta mielestäni se kuulostaa hurjalta ja mädältä puutalolta jossain kaupungin laitamilla. Pihassa mummot ja muutamat hipit istuvat huojuvissa puutuoleissaan ja kissanpissa haisee. Anteeksi jos loukkasin jotain, itseäni tämä naurattaa. Miten yhteen sanaan voi liittyä niin vahva mielikuva.

Itse en tosiaan halua kissatalon olevan mikään puutalotölli jossain kylän laitamilla, vaan oikeasti toimiva ja mahdollisesti jopa voittoa tuottava yritys. Voitot on haettava vuokra yms. yhteistyökumppani tuloilla. Tämä kuulostaa varmasti hurjalta, mutta ei mielestäni lainkaan mahdottomalta, jos löydetään oikeat ihmiset hoitamaan hommaa.