KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Annika Fabritius
Vieras

/ #411

19.12.2010 01:04

Ensikodit tarvitsevat lisää tietoa ja tukea. Itse, kun aloitin ensikotina,kaipasin edes pientä yhteydenottoa, "Mitä kuuluu? Miten menee?"
Alusta alkaen olen mm. Terttu Kanervolle puhunut tästä asiasta. Asiaan on onneksi tullut hieman parannusta, mutta ei mielestäni tarpeeksi.

On hyvä ja suorastaan MAHTAVAA, jos kissojen talteenotto jatkuu samaan malliin. Kissansijoittajana odotan tästä vielä hallitukselta virallista vahvistusta ja edellisen, sähköpostilla tulleen, päätöksen kumoamista.

Puheenjohtaja Terttu Kanervo haluaa harmonisen hallituksen. Kaunis ajatus, mitä se sitten tarkoittaakin. Olen saanut huomata, että paremmin menisi ja helpommalla pääsisi, jos olisi samaa mieltä enemmistön kanssa. Jäsenistön valitsemana edustajana minun kuitenkin kuuluu ilmoittaa oma kantani, vaikka se ei aina olisi sama kuin enemmistön. Ai niin, hupsista, enään se onnistu, kun en pääse kokouspaikan ovesta sisään...

Toimintalinjan pitää olla sama kuin vuosikokouksessa/toimintasuunnitelmassa on määritelty. Hallituksen on noudatettava sitä! Kesken kauden ei voi tehdä suuria linjamuutoksia.

Mielestäni rahojenkäyttöä ja toimintaa on organisoitava paremmin.

Esimerkiksi tänään heräsin aivan järkyttävään p***n käryyn. Joku hoitolaisista oli vääntänyt tortut tietokonetuolille!! Marssin Mustiin ja Mirriin hakemaan 20 euron puhdistusainetta jonka JOUDUN ITSE MAKSAMAAN! Tämä torttu oli yhdeltä hoidokeista varmasti stressitä johtuva vahinko, mutta minulle se maksoi vähintään 20 euroa. Parhaassa tapauksessa 100 euroa jos joudun hankkimaan uuden tuolin. Yhdistys on onneksi hankkinut höyryimurin, jolla tuolin saa pestyä, mutta imurin saamiseen menisi sen verran kauan aikaa, että joku muukin alkaisi käyttää tuolia vessana... Olisi se kiva, jos KKY korvaisi tälläisen pikku pullon... MUTTA EI!! En pyydä korvaamaan tuolia, ainoastaan puhdistusaineen jota ei kyllä muuhun siivoamiseen voi hyödyntää.

Yhtään en silti vaihtaisi pois hetkistä hoitokissojen kanssa. Jännityksellä odotan mitä kissat päättävät kuuselle tehdä...