KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kirsi
Vieras

/ #403 Vuosikokous 2009

18.12.2010 21:52

Suoraan puhenjohtajan suusta hallitusta valittaessa: "Minä (siis Terttu Kanervo) haluan HARMONISEN hallituksen, jossa kaikki ovat samaa mieltä, eikä tarvitse tapella."

Mitä järkeä on yleensä valita hallitukseen ainoastaan sellaiset henkilöt, jotka ajattelevat joka ikisestä asiasta täysin samalla tavalla? Sehän on sama asia, kuin että puheenjohtaja yksinään muodostaisi koko hallituksen!

Ja miksi puheenjohtajan mielestä on heti tappelu, jos joku joskus esittää eriävän mielipiteen? Miten voi mikään kehittyä, ellei asioita edes haluta ajatella monelta eri kantilta. Ei se ole tappelua, jos joku sanoo asiaan toisen näkökannan, vaan se on rikkaus, joka mahdollistaa kehittämään toimintaa!

Olisiko aika valita maaliskuussa hallitukseen sellaisia ihmisiä, jotka osaisivat ajatella omilla aivoillaan ja kertoisivat erilaisia näkökantoja asioista??!! Ei siinä tarvitse tappelemaan alkaa, jos toinen on asiasta eri mieltä. Jostain syystä vaan kaikki ne kymmenet nykyiset ja entiset KKY-läiset ovat muka aina olleet väärässä ja puheenjohtaja ollut oikeassa. Mahtaa olla hienoa, kun on joka asiasta oikeassa.

Yli 900 allekirjoittanutta on omalla allekirjoituksellaan osoittanut puheenjohtajan tynkähallituksineen olevan väärässä, mutta eipä pj eikä tynkähallitus sitä silti myönnä. Tynkähallitus ei kyllä varmaan uskalla ollakkaan ääneen eri mieltä puheenjohtajan kanssa?

VOISIKO VAIKKA PUHEENJOHTAJA TERTTU KANERVO KERTOA, ETTÄ MIKSI HÄN OMASTA MIELESTÄÄN ON TÄYSIN OIKEASSA, VAIKKA YLI 900 HENKILÖÄ ON ASIASTA TOISTA MIELTÄ??!!