Irtisanoutuminen Hurtigin kaltoinkohtelusta

sivusta seurannut

/ #282 Re: Re: Re: Adressissa ei oteta kantaa naispappeuteen, miksi keskusteluissa?

15.05.2012 12:06

#281: No signerature - Re: Re: Adressissa ei oteta kantaa naispappeuteen, miksi keskusteluissa?

Huomioikaa että adressin mukaan kaltoinkohtelun kohteena saattavat olla Johanna Hurtig itse, hänen läheisensä tai hänen toimintaansa puolustavat, myös tässä tervehtimisasiassa.

Itse olen kuullut omin korvin ja toisen kuulemana ja minulle kertomana asiattomia arviointeja Hurtigin työstä, sekä hänen ja hänen läheistensä kaltoinkohtelusta.  Osa kuulemistani jutuista voi olla värittyneitäkin, mutta sitäkään en usko että ne olisivat täysin valetta ja perättömiä juttuja.  Minusta sekään ei ole asiallista, että kirjoittaisin tänne henkilöiden nimiä ja heidän sanomisiansa ja tekemisiänsä.  Jos sinun korviisi ei näitä juttuja ole kuulunut, niin minusta se on vaan hieno asia, että kaikkialla ei näitä juttuja puhuta.  Silloin sinun ei tietenkään kannata laittaa nimeä tähän adressiin, jos et näe mitään syytä omalla kohdallasi siihen.