VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Vieras

/ #3606 Kaikki allekirjoittaneet ovat sairaita.

11.05.2012 17:25

Me olemme vallanneet kaikki muiden eläinten elinalueet, ja nyt valitamme, kun niiltä alkaa loppua tila, ja ne metsästävät meidän "reviirillämme". Ihminen on ainoa eläin, joka kykenee pahuuteen. Olet sairas, jos kykenet vihaamaan viatonta eläintä. Susikantamme on älyttömän pieni, ja jokainen terve ekosysteemi tarvitsee myös petoja. Jos koirasi joutui suden suuhun, mitä se suden vihaaminen auttaa, kun se on tarvinnut ruokaa säilyäkseen hengissä. Helppo meidän on mennä joka saakelin päivä lihatiskille, ostaa kilokaupalla lihaa ja heittää puolet roskiin. Entä sitten, kun saat tapettua sen kyseisen suden, joka tappoi koirasi, mitä tunnet? Suurta voiton tunnettako, tuoko se ketään takaisin? On sairasta, jos ei voi kanavoida vihaansa toisin. Varsinkin eläimiin kohdistuva viha on täysin luonnotonta. Meitä ihmisiä täällä pallolla on ihan liikaa, ei eläimiä. Rakentakaa aidat pihakoirille, ottakaa koirat yöksi sisään. Ihminen tappaa huvikseen, susi ei. Ihmeellistä hysteriaa, ihan kuin jokainen ihmiselämä olisi ainutkertainen, mutta eläimen ei (täällä kun ollaan kauhuissaan jo kakaroidenkin vuoksi)? Että SE vasta kauheaa olisi, jos ihminen kuolisi! Mitä ihmettä? Antroposentrismiä kaikessa kamaluudessaan! Jokainen elämä on arvokas, mutta kuolemaakin pitää kunnioittaa, kun se on luonnollinen. Ihmistä ei enää luonnolliseksi voi sanoa. Kehtaattekin kääntää selkänne sille, jota ilman ette pärjäisi!