VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Marko Lind

/ #3415 Eränkävijälle - kuka sitten lienetkin ...

29.04.2012 11:17

Koska ymmärtääkseni viittasit minuun (erääseen videooni), niin tiedoksesi:
- minä luulen, että olen tehnyt enemmän riistan hyväksi työtä kuin sinä ja setäsi yhteensä
http://www.voittajakennel.com/riistanhoito1.htm ja http://www.voittajakennel.com/riistatarinat.htm

Kirjoitit Eränkävijä:
"Eränkäynnissä ja susipolitiikassa minulla on täysi luottamus riistanhoitoyhdistyksiin ja maltilliseen riistapäällikköömme Jouni Tanskaseen. Häirikkösusien suhteen tehköön poliisi tehtävänsä. Metsästäjäliitto tekee hyvää työtä samoin kuin MKJ sen eteen ettei jalo harrastajajoukkomme leimaantuisi sohlojen kanssa meuhkaaviksi. Siksi Nyt Riittää aktivienkin kannattaisi luopua viha- ja syyttelylinjastaan. Mikäli tarkoituksena on hedelmällisen keskustelun aikaansaaminen."

OMA KOMMENTTI:
Kun lukee sinun kirjoituksiasi, niin voisi hyvin luulla, että itse olet metsästäjäorganisaatiossa jossakin päättävällä paikalla ja siksi koet syyttelyksi sen, että Nyt riittää - projekti on tarttunut petopolitiikassa "härkää sarvista" saman aikaisesti kun metsästäjäorganisaatio käy "hillittyä" keskustelua susiensuojelijoiden kanssa - ja tämän seurauksena meillä on käsissämme ylisuuri susikanta joka räjähtää käsiin.

JA IHAN VINKKINÄ ERÄNKÄVIJÄLLE:
Jos olet niin PELKURI, että et uskalla omalla nimelläsi tänne kirjoittaa, niin tulemme lähiaikoina poistamaan kaikki kirjoituksesi tältä foorumilta. Vai oletko perinyt setäsi pelkurimaisen mielenlaadun huudella puskista asioita joista et ole omalla nimelläsi valmis vastamaan. Eikö tuo ole vastuuttomuutta sekä pelkurimaisuutta, minun mielestäni se on juuri sitä. Sitten vielä kehtaat vedota olevasi suoraselkäinen erämies, eikö sinua yhtään hävetä?

Nimiä kehiin tai sitten voit lopettaa kirjoittamisesi tällä foorumilla. Miten on, uskallatko omalla nimelläsi seistä mielipiteidesi takana?