KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Totta vai tarua

/ #3982 Re: Re: Re:KISU ry pyörittää vapaaehtoista kissapaikkaa Orivedellä.

11.04.2012 20:56

#3981: Ensikoti Orivedellä - Re: Re:KISU ry pyörittää vapaaehtoista kissapaikkaa Orivedellä.

"Jos taas teit sen ajatellen kielteisesti ,toivon sinun itse korjaavan virheesi."

Eivät nämä KKY:tä kannattavat "tyypit" mitään korjaa. Hehän ovat aina oikeassa; erehtymättömiä ihmisiä. Ainoat erehtymättömät ihmiset kissa-asioissa ja ihmissuhdeasioissa.

Miksi kukaan heistä ei vastaa täällä esitettyihin kysmyksiin? He heittävät jonkun paikkansapitämättömän väitteen, ja kun se sitten kumotaan ja kysytään asiasta lisäkysymyksiä, niin eivät he osaa vastata.

Suuri johtajatar on näyttänyt heille esimerkkiä: ei hänkään koskaan vastaa mihinkään hänelle epämieluisaan kysymykseen. Nakkelee vaan niskojaan.

Suurin osa näistä tyypeistä onkin luusereita. Ihmisiä, joille kuuluminen yhden henkilön lähipiiriin on se elämän suurin saavutus. Tämä henkilö on saanut heidät tuntemaan olevansa "jotain", kun elämä muuten on potkinut päähän monella tavalla. Monet heistä ovat nyt ikäneitoja. He ovat koko ajan kumartaneet tätä suurta johtajatarta ja ovat uskoneet hänen tietävän ja osaavan kaiken ja puhuvan vieläpä "totta". Tämä narsisti ja entinen työpaikkakiusaaja on saanut heistä haukkuvan rakkikoiralauman muurikseen, joka ei yhtään häikäile käyttämästä mitä v...maisimpia keinoja saadakseen suuren johtajattaren "viholliset" nujerretuiksi.

Näin luuserit saavat kostaa edes jollekin, kun oma elämä ei välttämättä ole täyttänyt odotuksia; katkeruus ja viha leimaavat heidän elämäänsä. Ei olla oikein pärjätty työmarkkinoilla, ei ammatillisesti, ei koulussa aikanaan, ollaan jouduttu kiusatuksi, ollaan jääty vanhoiksi piioiksi jne. Viimeisinä keinoina vedetään punainen väri päähän ja hypähdellään vuosikokouksessa teinimekossa ja yritetään olla kaikkien kanssa kaveria. Siis niiden, jotka ovat kilttejä johtajattarelle. Sillä häntä me palvomme.

Jä hänen miespuolinen aseenkantajansa "tekee niin hirveästi työtä". (Niin kuin palkollisen normaalisti pitääkin.) Siksi hän on melkein yhtä tärkeä ja ihana! Ja kun vuosikokouksessa on puheenjohtajana ihan varatuomari, niin onhan se nyt vallan hienoa olla sellaisen kaveri!

Joten yhdistyksessä on kaiketi hienosti asiat. Kyllä ne kisut sieltä sitten pelastaa jotkut muut. Ne, joilla ei ole rahaa siihen. Mutta ne ansaitsevatkin tuntea nyt vuorostaan sen, miltä tuntuu, kun ei ole rahaa.

Näinhän se meni, vai kuinka?