KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kissojen puolesta

/ #3848 Re: Julkinen vai yksityinen

22.03.2012 14:21

#3845: Matti Toivonen - Julkinen vai yksityinen

Jaahas, Matti Toivonen nro 2 iskee taas. Kokoontuminen oli yksityinen (yksityisten henkilöiden oma henkilökohtaisesti sovittu tapaaminen) ja myös sen muistio oli yksityinen eikä se kuulunut millään tavalla hallitukselle tai kenellekään muulle. Opposition toiminta itsessään muutoin oli taas täysin julkista ja yritimme juurikin tavoittaa KKy:n muita jäseniä, joita pidettiin pimennossa yhdistyksessä tapahtuvista hallituksen epämääräistä toiminnoista. Oppositio ei ollut todellakaan mikään salaseura, vaikka hallitus niin yrittää väittääkin.

Kuten kirjoitin, muistiota voi olla hankala ymmärtää, jos ei ole ollut paikalla. Hallituksen silloiset toimet olivat niin päivänvaloa kestämättömiä ja uhkailu meitä kohtaan epäasiallista ja moraalitonta, että oli pakko kokoontua miettimään myös itse kokouksen kulkua ja ennakoida hallitusryhmän todennäköistä häiriköintiä.

No, niin makaa kuin petaa. Vielä hallitus tulee saamaan tutansa ja se hetki on jo lähellä, kuten täällä jo mainittiinkiin edellä! Odottakaa vaan! ;)