KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Totta vai tarua

/ #3756 Re: Re: Re: Re: Re: Pelkkää arvostelua Kissa kiertää kuumaa puuroa

12.03.2012 22:36

#3754: - Re: Re: Re: Re: Pelkkää arvostelua Kissa kiertää kuumaa puuroa

"Muka" tuntematon tyyppi kirjoitti:

"Vai eikö ole tarpeeksi hommia kun miettii muiden yhdistysten juttuja."

Tässä keskustelussa taitaa joillekin ottaa liian koville, kun keskustellaan adressin aiheen mukaisen yhdistyksen tilasta. Siis KKY:n. Nämä "tuntemattomat" tyypit yrittävät itse epätoivoisesti sekoittaa Kissojen suojelu - Kisu ry:tä samaan soppaan.

Minkä ihmeen vuoksi? Onko näiden tyyppien jopa yli vuoden kestäneen keskustelun jälkeenkin vielä vaikeuksia jäsentää adressin ja siihen liittyvän keskustelun tarkoitusta? Sen sijaan juuri HE miettivät  "muiden yhdistysten juttuja". Vai kuinka se menikään?

Miten niin ei olisi muka tarpeeksi hommia, kun miettii "muiden" yhdistysten juttuja? Jos MINÄ mietin KKY:n juttuja, niin totta kai minä voin niin tehdä. Ja juuri tässä adressissa. Ja juuri silloin, kun ITSE haluan. Ja KKY:n jäseniähän monet täällä kirjoittavat tuntuvat sitäpaitsi olevan.

Sekin on näille tyypeille ylivoimaista ymmärtää, että Suomessa on yhdistymisvapaus. Voi kuulua mihin yhdistykseen haluaa ja kuinka moneen vaan! Ei vain mene tajuntaan. Ei vaikka henki menisi.

Me asumme Suomessa emmekä missään Kanervolandiassa! Meillä on perutuslain mukainen vapautemme sanoa ja miettiä aivan vapaasti asiaan kuuluvia juttuja. Emme me enää eletä missään viime vuosisadan YYA-henkisessä sensuuriyhteiskunnassa, jossa vedettiin kättä lippaan jokaiselle jonkin prenikan saaneelle.

Tuollaiset älyttömät käsitteiden sotkemiset kuulostavat niin SH:lta, EK:lta ja TK:lta kuin vain olla ja voi. Kaikki samaa porukkaa.