KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

rivijäsen

/ #3649 Re: Re: Re:

07.03.2012 09:42

#3648: - Re: Re:

Niinpä! Hyvän ja menestyvän yhdistyksen tunnusmerkki ei ole se, että tilillä makaa satoja tuhansia euroja vaan se, että siellä toimitaan aktiivisesti perustarkoituksensa mukaisesti. Näin ei tapahdu nyt KKY:ssä!

Jos ihme nyt tapahtuisi, ja KKY perustaisi rahoillaan tämän kaikkien yhteisen karanteenikeskuksen, voisin alkaa uskoa jälleen yhdistyksen toimintaan. Tällaiselle paikalle olisi ainakin huutava tarve, eikä peruspääomaa ole kenellekään muulla vielä. Tämä olisi säätiön perustamisen sijasta paljon parempi ja käytännöllisempi idea ja osoittaisi KKY:n hallitukselta halua toimia todellisesti hädänalaisten kissojen puolesta! Paikan nimi voisi olla vaikka Kissojen katastrofitalo! :)

Niin kuin jossain aiemmassa kommentissani kerroin, taloa voisi johtaa eri yhdistyksistä koottu hallitusryhmä ja sinne voisi vaikka ihan palkata osa-aikaisen ihmisen organisoimaan vapaaehtoisia toimijoita ja että kaikki sujuu hyvin. Tällaiselle henkilölle palkan maksaminen on ainakin hyväksyttävämpää kuin nykyiselle taloudenhoitajalle!