KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

pysytään asiassa

/ #3604 Re: Re: Re: Yhdistystoiminta on vapaaehtoista

04.03.2012 11:36

#3601: Kokomuksia myös vapaaehtoistyöstä - Re: Re: Yhdistystoiminta on vapaaehtoista

Ensiksikin ennekuin alat syyttelemään yhdistystä, jolla ei ole mitään tekemistä tämän sivuston kanssa, selvitä ensin tosiasiat.

Kirjoittelusi on varsin loukkaavaa ja oma kirjoittelusi on ollut sellaista, että se myös antaa voi aihetta tutkintapyyntöön ja rikosilmoituksen tekemiseen sellaisten henkilöiden taholta joita kirjoittelusi loukkaa. Esität vääriä syytöksiä vailla tietoa tosiasioista. Suosittelen jatkossa asiallista kirjoittelua adressin aiheesta, pitäytymistä tosiasioissa ja myöskin pitäytymistä sotkemasta tähän keskusteluun siihen kuulumattomia tahoja.

Menet kirjoituksissasi henkilökohtaisuuksiin. Tähän mennessä et ole käsitellyt kirjoituksissasi mitään muuta, kuin muita keskusteluun osallistujia ja varsin negatiiviseen sävyyn, joka ajoittain vaikuttaa herjaavalta. Kirjoittelusi täällä alkaa tuntua jo nettikiusaamiselta niitä kohtaan jotka haluavat pysyä aiheessa. Et missään kirjoituksissasi esitä huoltasi hädänalaisista kissoista.

Olisikohan ardessin ylläpitäjällä jo aihetta estää ko. henkilön pääsy sivustolle? Näyttöä on.