LINTUNEVAN PELASTAMINEN TURVETUOTANNOLTA / Help us to rescue a Lintuneva!

Krista Hakala

/ #243 Re: ihmettelyä taas

08.11.2010 09:39

#239: Hannu Heinonen - ihmettelyä taas

Voi että kun ei ymmärretä.

Minä en enää jaksa puuttua kenenkään kirjoitteluun. Haukkukaa toisianne niin paljon kuin haluatte, loukatkaa toisianne niin paljon kuin haluatta, kirjoittakaa nimimerkillä niin paljon kuin haluatte. Mutta muistakaa, että Suomessa on helppo sanoa sitä kunnianloukkaukseksi.

Minulle ei tarvitse enää sähköpostin tai tämän keskustelun välityksellä valitella toisten kirjoittamisesta! Nyt on taas viikon aikana tullut sähköpostiin 10 valitusta siitä, kuinka se haukkuu sitä ja toinen toista. Saa jo riittää! Eikö aikuiset ihmiset osaa keskustella ja selvitellä keskenään välinsä jossain muualla, kuin täällä tai lähettämällä minulle sähköpostia???? Ja minun mielestäni kukaan ei ole niin verisesti loukannut ketään, että siitä pitäisi jotain meteliä nostaa!!!!

Jos sinä Hannu Heinonen (ja muut) yrittäisit hiukan, niin ymmärtäisit varmaan, että vaikka mitä tekisin ja vaikka kuinka sanoisin, ei kukaan kuitenkaan usko, että kaikkista paras olisi kirjoittaa omalla nimellä.

Ja kuitenkin, loppujen lopuksi, Suomessa on sanan vapaus, sitä minäkään en voi kieltää...sitten taas, onhan jotkin sanomalehdetkin kieltäneet nimimerkillä kirjoittamisen...ihme ettei ilkka ole sitä vielä kieltänyt.

Jos joku kehtaa vielä laittaa minulle sähköpostilla valitusta toisten kirjoituksista, niin julkaisen lähettäjän nimen täällä. Tai jos joku kehtaa minulle vielä täällä siitä valittaa, niin ilmoitan adressit.com:in ylläpidolle, ja tämä henkilö ei pääse enää tänne kirjoittelemaan!

Joten nyt loppuu se minulle valittaminen. Luulin aluksi tekeväni oikein ja tasapuolisesti..sekä niin, että saisi aloittaa keskustelun "puhtaalta pöydältä", mutta näyttää siltä, että ne jotka minulle sitä sähköposti laittoivat aluksi, jatkavat itse samaa linjaa,mistä aluksi valittivat. Joten ei voi muuta sanoa, kuin että: kasvakaa aikuisiksi!

Ja kun kysymys on jostain aivan muusta kuin siitä, että kuka haukkuu ketä ja kuka loukkaa ketä. Nyt on kysymys LINTUNEVASTA!