KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kissojen puolella oleva KKY:n jäsen

/ #3421 Re: Siis uskomatonta touhua teillä

16.02.2012 13:21

#3412: Koiraihminen - Siis uskomatonta touhua teillä

Täällä adressissa on kysymys vain siitä, että KKY:n hallitus on ulkoistanut hädänalaisten kissojen auttamisen toimintansa ulkopuolelle. Tämä toiminto ja myös muiden tiettyjen toimintojen alasajot tehtiin jäsenistöä kuulematta!Heille vääristeltiin törkeästi asioita ja pimitettiin todellista tietoa.

Yhdistyksellä olisi rahaa ja oli ollut tekijöitäkin näiden eniten apua tarvitsevien kissojen auttamiseksi, kunnes  he ajoivat kaikki nämä kissa-aktiivit ihmiset ulos yhdistyksestä painostuksellaan ja perusteettomalla mustamaalauksellaan.

KKY on myös vastuullinen lahjoittajille, että kerätyt varat käytetään siihen, mihin ne on kerättykin eli kissojen suojeluun. Hallituksen kannan puoltajat yrittävät vain tuoda muita yhdistyksiä tähän samaan soppaan ja parjata heitä nyt kun oma maine on auttamattomasti mennyt. Tämä kaikki on heidän osaltaan epätoivoisten ihmisten huutelua. Valitettavasti vain niin makaa kuin petaakin!

Minä olen edelleenkin KKY:n jäsen ja olen oikeutettu kritisoimaan heille asiasta ja niin tulen myös vuosikokoukseen sanomaan!