KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Säälittää tämä KKY:n touhu

/ #3418 Täällä keskustellaan vain KKY:n sisäisistä ongelmista

16.02.2012 11:00

Minkä ihmeen takia hallituksen linjauksen kannattajat vetävät koko ajan KISUA ja muita yhdistyksiä tähän keskusteluun mukaan, kun niillä ei ole mitän tekemistä tämän adressin aiheen kanssa. Tämä adressi käsittelee ainoastaan ja vain KKY:n sisäisiä ongelmia ja niistä eritoten hädänalaisimpien kissojen hylkäämistä toiminnan ulkopuolelle!!!

Oletteko todellakin noin katkeria, että yritätte liata toistenkin yhdistysten mainetta, kun oma pesänne on jo saastainen? Sekin johtuu vain omista toimistanne eikä kenenkään muun tekemisistä!
En todellakaan usko enää siihen, että KKY alkaisi toimia vastuullisesti ja pystyisi korjaamaan tekojaan. Muutamat hallituksen jäsenet pitävät yhdistystä omanaan eivätkä nää metsää puilta eli ovat toisin sanoen unohtaneet yhdistyksen toimintaperiaatteet ja sen alkuperäisen tarkoituksen. Minun puolestani voitte jäädä istumaan rahakasanne päälle olla käyttämättä niitä kissoihin. KKY on enää kuihtuva kara, jonka toiminta tulee pian tiensä päähän hallituksen vainoharhaisuuden ja ahneuden vuoksi. Se on sääli, koska yhdistys olisi voinut olla kukoistava ja esimerkillinen konkreettista eläinsuojelua toteuttava merkittävä taho.

Sen minkä taaksensa jättää, sen edestään aina löytää!