KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Koiraihminen

/ #3412 Siis uskomatonta touhua teillä

16.02.2012 00:05

Ulkopuolisena päädyin tänne googlen kautta.
Itse tekisin mielelläni vapaaehtoistyötä omalla ajallani, mutta omaa rahaa ei ole sellaiseen laittaa.

Oletteko kukaan miettineet miltä tämä näyttää ulkopuolisille, esim lahjoittajille? Kaikki haukkuu toisiaan yhdistyksinä ja yksityishenkilöinä. totta puhuen jos olisin yritysihminen ja joku yhdistys pyytäisi lahjoitusta, ilman muuta tämän päivän tietotekniikalla laittaisin ry:n hakuun ja tämmöisen keskustelun löydyttyä en laittaisi penniäkään yhdellekään yhdistykselle.

Eikö vain olisi helpompi antaa yhdistysten kasvaa erilleen ja antaa kaikkien toimia omilla motiiveillaan ja tavoillaan? se joka haluaa kannattaa jotakin yhdistystä ja olla toiminnassa mukana, kannattakoon sitä joka ajaa kannattajan ajatusmaailman mukaisia arvoja.

Itse en kuulu mihinkään ed mainituista yhdistyksistä, ja toivon ettei kukaan rupea minua herjaamaan täällä omien mielipiteideni takia. Aikaisemmin käydystä keskustelusta en tunnista itseäni että voisiin kuulua mihinkään yhdistyksistänne, joten toivottakoon että minäkin jonain päivänä löydän sen oman "joukkueen" johon tunnun kuuluvani ajatusmaailmaltani ja arvoiltani.

On hyvä, että jos joku ei pysty huolehtimaan kaikista heitteille jätetyistä/syntyneistä, on joku joka viitsii nähdä vaivaa perustaa toisen yhdistyksen jolla riittää aikaa myös niille jotka eivät ole vielä kaipaamaansa apua saaneet.

Kaikilla yhdistyksillä on rajansa resursseissa, toisilla rahan kanssa, toisilla tekijöiden suhteen. Luulisin että Pirkanmaa alueena on riittävän laaja jotta sinne useampikin yhdistys mahtuu hyvää tekemään. Eikö ole ihan positiivista jos yhdelle kissalle löytyisi useampi pelastaja?