KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Valehtelijoiden klubi

/ #3350 Re: Re: Re:

11.02.2012 21:08

#3347: - Re: Re:

Miksi tyydyt kirjoittamaan tyhjänpäiväisyyksiä, vaikka sinulle on osoitettu lukemattomia täysin asiallisia kysymyksiä.  Vastauksia ei ole vain tullut. Oletko niin pihalla kaikesta, vai onko vaikeneminen harkittu keino siirtää huomio näihin "tyhjänpäiväisyyksiin"? Ajatuksesi tuntuvat kiertävän samaa kehää,  kissat ovat ilmeisesti vain tekosyy päästä jonkinlaiseen, edes negatiiviseen kontaktiin ihmisten kanssa. Ei sinulla ole tarkoituskaan hoitaa kissojen asioita tai edistää eläinsuojelutyötä.  Asia on tietysti hädänalaisten kissojen kannalta harmillinen, varsinkin jos olet yksi niistä KKY:n  rahamassin päällä istujista.

Vanhat kaunat ja ihmisiin liittyvät epätodelliset mielikuvat nähtävästi ruokkivat tarvettasi käydä täällä adressissa "kommunikoimassa" kisulaisiksi oletettujen ihmisten kanssa.  Olisit selvittänyt välisi asianomaisten kanssa silloin kun siihen oli mahdollisuus, ei tarvitsisi tyytyä mielikuvitteluun. Vai pitääkö sinulla olla elämässäsi aina jokin kohde mihin voit purkaa pahan olon ja pettymyksesi - viha ehkä antaa voimaa elää.  Usko pois, ettei  pahin vihollisesi ole Kisu tai kissat, vaan sinä itse.