KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

/ #3327 Re: KISUkin dementoituu

08.02.2012 14:32

#3326: Hernettä nenään - KISUkin dementoituu

Voi sinua pikkusieluinen! Ei ole kehumista sinunkaan kommentissasi, mitään järkevää sanottavaa sinulla ei ole adressin aiheeseen, muuta kuin haukkua toista yhdistystä, joka on syytön tähän adressiin, ja joka koittaa tehdä parhaansa mukaan sen mitä te päätitte jättää tekemättä vaikka teillä on siihen resurssit.

Oletko selvänäkijä? MISTÄ HELVETISTÄ SINÄ TIEDÄT/ LUULET TIETÄVÄSI, ETTÄ MAINITSEMASI HENKILÖT OVAT KISUN AKTIIVEJA TAI YLEENSÄKÄÄN KISULAISIA? Ovatko kaikki kky,tä puolustavat, harhaisilta vaikuttavat ylimieliset jankkaajat kky,läisiä (joksi lasken kyllä sinutkin)!?!?

Kuule, asia on niin, että se jankkaus ja inttäminen näkyy selvemmin kky,tä puolustelevissa kommenteissa. Itse olet pahimmasta päästä jankkaajia ja inttäjiä. MUTTA ITSE ADRESSIN AIHEESEEN ET KYKENE SANOMAAN MITÄÄN JÄRKEVÄÄ!!

Ja mitä tulee etiikkaan ja moraaliin, niin se ja sen kunniattomuus käy ilmi myös omasta kommentistasi.

Törkeää ja eettisesti/moraalisesti kunniatonta on se, että vedät tähän harhaluuloosi perustuen yhdistyksen jolla ei ole mitään tekemistä tämän adressin kanssa

Ja sekin on sanottu monen monta kertaa että täällä adressissa käsitellään vain ja ainostaan aihetta

KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

ja niin kauan tämä keskustelu on aiheellinen, jota sinä kutsut "dementoituneeksi inttämineksi, toistamiseksi hullun lailla", jatkuu kun kky jatkaa tätä linjaansa olla käyttämättä keräämiään varoja katastrofikissojen auttamiseksi. Niitä ei tavitse antaa kenellekkään muulle, KÄYTTÄKÄÄ NE TÄYSMÄÄRÄISESTI KISSOJEN AUTTAMISEEN MIHIN LAHJOITTAJAT OVAT NE ANTANEET!