LINTUNEVAN PELASTAMINEN TURVETUOTANNOLTA / Help us to rescue a Lintuneva!

Krista Hakala

/ #229 Re: Ihmettelyä

22.10.2010 09:05

#228: Hannu Heinonen - Ihmettelyä

Kuten jo olen sanonut, kaikki kommentit poistettiin tasapuolisuuden nimissä. Ja koska sähköpostiin tuli pyyntö niistä "loukkaavista" ja nimettömistä viesteistä, että poistaisin ne. Jos olisin poistanut vain ne mitä pyydettiin, ja jättänyt muut, niin arvaappa mikä "sota" siitä olisi sitten syntynyt. Sitten ei olisi tullut kuin pelkkää valitusta koko keskustelu täyteen.

Ja ehkä oli vain parempi, että saa kaikki aloittaa ns. puhtaalta pöydältä.

Kyllä sananvapaus on edelleen, kunhan kommentit todellakin olisivat asianmukaisia, eivätkä loukkaisi ketään.

Taas oli sähköpostiin tullut valitusta siitä, miten joku oli loukannut jotain. Mutta minä en nyt tällä hetkellä näe sellaista kommenttia, mistä sähköpostissa kerrottiin, joten annan sen asian olla.

Minulla on oikeus ja vastuu pitää minun aloittamani adressi ja sen keskustelupalsta asian mukaisena. Jos joku ei sitä ymmärrä, niin sitten on voi voi.

Ja tuntuu, että kaikki eivät ymmärrä, kuinka kova homma tässä on ollut tehdä tämä adressi niin, että se olisi asianmukainen. Kyllähän sitä yhtäkkiä voisi kaikenlaista tänne kirjoitella ja sösertää, mutta eri asia olisikin sitten se, että olisiko se söserrys asianmukainen..ei varmastikkaan.

Ottakaa huomioon myös se, että teen tätä Lintuneva hommaa ilmaiseksi. Minkäänlaista palkkaa en tästä saa, päinvastoin. Ja toisin kuin eräät jotka ovat tännekkin kirjoitelleet, eivät tekisi mitään ilman palkkaa..eivät siis yhtään mitään. Joillekkin ei onneksi ole se raha kaikkista tärkein, vaan itse asia.

Jos nyt vielä joku valittaa siitä, että miksi poistin kaikki aiemmat kommentit, niin täytyy vain sanoa, että menkää opettelemaan lukemista uudestaan..ei pahalla, vaan kaikella kunnioituksella. Koska olen asian jo pariin otteeseen selittänyt.