KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Valehtelijoiden klubi

/ #3215 Re: Re: Re: Kysymyksiä

20.01.2012 11:19

#3214: - Re: Re: Kysymyksiä

On todella säälittävää lukea näitä KKY:n edustajien kommentteja. Mitään vastauksia ei tule esitettyihin kysymyksiin - vastaukset tulevat uusien kysymysten muodossa. Ollaan tekevinään "salapoliisityötä" ja ollaan tietävinään mitä Kisun on  ja mitä ei.  Todellisia ongelmia kissojen tilanteeseen liittyen kierrellään ja kaarrellaan, kun ei ole ollut mitään järkevää syytä esittää (paitsi rahanahneus) KKY:n toimintojen alasajoon. Yritetään mustamaalata ja kyseenalaistaa Kisulaisten toimintaa ja aktiiveja. Tartutaan lillukanvarsiin ja yritetään löytää tarttumapintaa "epäkohtiin", eli suunnataan keskustelua mahdollisimman kauas pois todellisesta ongelmasta.

Kovasta yrityksestä huolimatta mitään konkreettista nämä "salapoliisit" eivät ole pystyneet esittämään. Kisun ainoa "rikos" tuntuukin olevan hädänalaisten kissojen auttaminen. KKY:n hallitukselta näyttäisi sydän murtuvan, kun rahaa hassataan näihin kissoihin. Rahat voisi toki laittaa KKY:n  tilille odottamaan kissojen "luonnollista poistumista".

Ajatuskatkojen ja lampun sammumisen lisäksi näillä muutamilla KKY:n kommentaattoreilla tuntuu olevan vakavampaakin häröä arvomaailmassaan ja tunne-elämässään.  Pimeässä, sammunein lyhdyin on vaikea suunnistaa eteenpäin.