Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Kaikenlaista on taivaan kannen alla
Vieras

/ #357 Sodoma ja Gomara sen kertoo..

12.10.2010 23:50

Jotkut vielä kummastelee miksi tällainen lista,siksi ettei kukaan joutuisi turmioon. Seksuaalisuus on suuri voima,itse säilytysvietin jälkeen ehkä suurin seuraavaksi.Oi kuinka monta on viettiensä kanssa joutunut väärille urille,joko syntymästään saakka,jonkun viettelemänä,tai omasta halustaan.Kuitenkin on Jumalalta tulleet ohjeet kuinka elää kymmenen käskyä ja Rakkauden kaksoiskäsky.Homous ja Lesbous on väärin ja siitä pääsee pois kun todella haluaa ja taistelee.Paljon on ihmisiä jotka elävät koko elämänsä selibaatissa,se on ihmisen oma valinta,jokin muukin syy voi olla syynä. Jumala antaa voiman siihen että voi vastustaa syntiä,eli haluaa elää Hänen tahtonsa mukaisesti.Raamatussa on selvä vastaus mitä Jumala ajattellee tästä synnistä,Hän salli että Sodoman ja Gomaran kaupungit tuhoutuivat niin ettei niitä ole löytynyt vieläkään,ilmeisesti sijaitsevat Kuolleen meren pohjassa.Meidän ns. normaalien tulee antaa tukea ja ymmärtämystä niille jotka tahtovat päästä tästä synnistä.Tiedän että se ei ole helppoa,koko elämän ajan voi olla taisteluita ja kamppailuja,mutta Jumala auttaa jos Häntä avuksi huudat Psalmi 50:15 "Avuksesi huuda minua hädän päivänä,niin minä tahdon auttaa sinua ja sinun tulee kunnioittaa minua". Näin Jumala on luvannut ja Hän ei valehtele,vai onko joku saanut valheesta kiinni.Sellaistakin olen nähnyt että homoudesta voi seurata koko elämän luisuminen väärille raiteille,henkilö uhriksi joutuessaan,menettää terveytensä ja paraneminen voi olla kovin vaikeaa.