Evitskog olkoon Evitskog

/ #54 Re: perkele

04.10.2010 09:24

#51: - perkele

hyvä perkele! on hyvin tyhmää myöntää syy miksi Hievalaa pitäisi ottaa käyttöön..koska se sopii paremmin suomenkielisille...voi herranlettas sanoi Oitmäen kuningas kun hän lähestyi ankalampea, nyt sanon sulle hyvä perkele että herranlettas kun olet yksinkertainen..vai koska se on parempi nimi suomalaisille, olet kun pieni lapsi jolta otettiin tikkari..mä haluun ton..ja mä en haluu tota..mene kotiin harjottelemaan lausumista ja koita ymmärtää että ei ole mitään faktaa joka on pimitetty tai piilotettu, se on vaan suomalainen kateus ja epäusko omaan kotimaahan. Herranlettas kun on vaikea ymmärtää että tämä maa on kaksikielinen. Suomipoikia oli kaksikielisiä venäjää vastaan ja joka ikinen tarvitaan myös jatkossa, osaa sitten ääntää tai ei. Olkoon jollakin parempi kielioppi ja toisella huonompi, mitäs sitten eihän se ole kenestäkään pois. Sitä paitsi ei suomipojalla ole hätää meitä ruottalaisia vastaan..kohta tulee ryssä ja jyrää jos suomipoika ei tee yhteistyötä hurripojan kanssa. Puss ja kram, halit ja pusu!