KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Sanna

/ #2999 Re: Re: KKY:en hallituksella ei jäsenistön tukea

01.01.2012 15:47

#2997: - Re: KKY:en hallituksella ei jäsenistön tukea

Suurin osa KKY:n jäsenistä ovat kannattajajäseniä eli eivät he ikinä tule vuosikokoukseen, eivätkä muutenkaan ole kiinnostuneita toiminnasta muuta kuin sen verran että haluavat tukea hyväksi uskomaansa toimintaa. Näinhän se  menee muillakin vastaavilla yhdistyksillä.

Jäsenistön enemmistö vuosikokouksessa oli Kanervon kannalla ja tämä siitä syystä että Kanervo pystyi lähestymään koko jäsenistöä omalla näkemyksellään asioista ja vuosien varrella jäsenistöön on tullut varmasti useita kymmeniä Kanervon tuttuja ja ystäviä jotka hän sai lähtemään vuosikokoukseen oman "vaalityönsä" ansiosta. Nämäkin henkilöt ovat aiemmin olleet näitä kannattajajäseniä, jotka nyt tulivat vuosikokoukseen vain ja ainoastaan yhdestä syystä, suurin osa varmasti ensi kertaa (tai toista kertaa koska osa näistä ihmisistä oli varmasti mukana 2006 äänestyksessä). Heitä ei kiinnostanut kuka tekisi mitä kissojen hyväksi, he tulivat vain antamaan äänensä Kanervolle.

Tuosta yllämainitusta syystä ja myös sen takia että jäsenet valkataan nykyään tarkkaan, ei vuosikokouksessa uskoakseni tule jatkossakaan tapahtumaan mitään Kanervon tahdon vastaista.

Täällä puhutaankin hieman väärin jäsenistön enemmistön mielipiteestä. Kyse on/oli aktiivijäsenten enemmistöstä. He haluavat muutosta. Tai halusivat...Näillä asioilla ei kuitenkaan ole merkitystä jäsenistön enemmistölle niin väärältä kuin se tuntuukin.