Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä

efgewgew

/ #543

10.12.2011 23:30

Minä en ymmärrä mikä nykyään ihmisiä vaivaa. Nykyään koiranomistajat ajattelevat koirien olevan pieniä lapsia, pahimmillaan vauvoja. Lässytetään ja paapitaan ja koira saa kaiken tahtonsa läpi; saa haukkua ja murista ja sitten hyssytelään nätisti että 'Fifi, olisitko ystävällinen ja olisit vähän hiljempaa mamin takia jookosta'. Siis ihan oikeasti ? Ennen koira oli hyötyeläin eikä mikään lapsenkorvike. Koiraa ei voi eikä saa opettaa niinkuin lasta.

Koira on laumaeläin ja niin kuin Milan painottaa ihmisen tulee olla se johtaja. Liikunta, kuri, hellyys. Itse olen soveltanut tätä kaavaa ja hyvää jälkeä on tullut. Milanin tapoja olen käyttänyt saanut paljon parempia tuloksia kuin herkuilla lahjomisella olen ikinä saanut aikaan. Jos koira luulee olevansa johtaja, tulee se alistaa ja sille näyttää missä sen paikka laumassa on. Koira ei voi olla johtaja ihmisten keskellä.

Pistäkää tosiaan linkkejä noihin teidän kauhutarinoihin Milanin potkimisesta, rääkkäyksestä ja sähköpannoista. Kiinnostaisi kovasti nähdä.