Pään peittäminen jumalanpalveluksessa rukoiltaessa ja profetoidessa!

Juhani Starczewski
Adressin tekijä

/ #389

15.03.2017 16:39

Saamani viesti:  "JS:N HOMOKRIITTISEN RAAMATUN TULKINNAN JULKINEN ESITTÄMI-NEN ON VÄHÄN KIIKUNKAAKUN ETTEI LYNKKAUSKAARTI SATEENKAARIVIITTOINEEN OLE JO MATKALLA."

+

Alkaa totuus tulla esiin! Lynkkausta odotellessa!

+

Minua on 30 vuoden aikana, kun olen ollut uskossa Jeesukseen, yritetty tai uhattu tappaa, uhattu väkivallalla, häpäisty, käräjöity, pilkattu, boikotoitu, erotettu… Mutta Pietari ja muut apostolit vastasivat ja sanoivat: “Enemmän tulee totella Jumalaa kuin ihmisiä.”

Ja nyt minä sanon teille: pysykää erillänne näistä miehistä ja antakaa heidän olla; sillä jos tämä hanke eli tämä teko on ihmisistä, niin se tyhjään raukeaa; mutta jos se on Jumalasta, niin te ette voi heitä kukistaa. Varokaa, ettei teitä ehkä havaittaisi sotiviksi itse Jumalaa vas-taan."  Niin he noudattivat hänen neuvoansa. Ja he kutsuivat apostolit sisään ja pieksättivät heitä ja kielsivät heitä puhumasta Jeesuksen nimeen ja päästivät heidät menemään.
Niin he lähtivät pois neuvostosta iloissaan siitä, että olivat katsotut arvollisiksi kärsimään häväistystä Jeesuksen nimen tähden.
Eivätkä he lakanneet, vaan opettivat joka päivä pyhäkössä ja kodeissa ja julistivat evanke-liumia Kristuksesta Jeesuksesta.

+

Herran pelko on viisauden alku, hyvä ymmärrys kaikille, jotka sitä noudattavat. Hänen ylis-tyksensä pysyy iankaikkisesti. Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin.
Herran pelko on tiedon alku; hullut pitävät halpana viisauden ja kurin.

Hullu sanoo sydämessänsä: "Ei ole Jumalaa." Turmiollinen ja iljettävä on heidän väärä me-nonsa; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on.

Koska he vihasivat tietoa, eivät valinneet osaksensa Herran pelkoa, eivätkä suostuneet mi-nun neuvooni, vaan katsoivat kaiken minun nuhteluni halvaksi, saavat he syödä oman vaelluksensa hedelmiä ja saavat kyllänsä omista hankkeistaan. Sillä yksinkertaiset tappaa heidän oma luopumuksensa, ja tyhmät tuhoaa heidän oma suruttomuutensa. Mutta joka minua kuulee, saa asua turvassa ja olla rauhassa onnettomuuden kauhuilta.

Herran pelko on pahan vihaamista. Kopeutta ja ylpeyttä, pahaa tietä ja kavalaa suuta minä vihaan.
Herran pelko on viisauden alku, ja Pyhimmän tunteminen on ymmärrystä. -
Herran pelko elinpäiviä jatkaa, mutta jumalattomien vuodet lyhenevät.
Herran pelko on elämän lähde kuoleman paulain välttämiseksi.
Herran pelko on kuri viisauteen, ja kunnian edellä käy nöyryys.
Herran pelko on elämäksi: saa levätä yönsä ravittuna, eikä mikään paha kohtaa.
Ihmispelko panee paulan, mutta Herraan luottavainen on turvattu.

http://www.helsinkipride.fi/

+

Jumalan sateenkaari > < Pride-lippu
Jumalan sateenkaaressa on seitsemän väriä - 7 on täydellisyyden luku!
Pride- eli kapinalipussa on kuusi väriä = 6 ihmisen ja synnin sekä saa tanan luku!
http://www.elisanet.fi/juhani.starczewski/      Jumalan_sateenkaari_ja%20_Pride-lippu.htm

+

1.Timoteuksen kirje:
4:1 Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja…

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…