KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Voi jessus...

/ #2730 Mitä virkaa...

24.11.2011 17:54

...kirjoituksellasi sitten on, Ari Sandberg? Puolustelet pelkästään itseäsi? Se koira älähtää jne. KKY:n virallista kantaa tässä addressissa on koko ajan kyselty. Sitä virallista kantaa minkä se nettisivuillaan uljaasti julistaa: "to save homeless cats from getting frozen in wintertime, starving to death or becoming ill". Eli kodittomat, jotka uhkaavat jäätyä, nääntyä kuoliaaksi tai sairastua. Tämä on KKY:n sivujen mukaan virallinen agenda ja kanta. Mutta KKY on hallituksen siunaamana päättänyt toisin. Nettisivujen annetaan edelleen julistaa harhaanjohtavia tietoja.

"Ette ole ollut kokouksissa joissa näistä asioista puhutaan ja näin kuullut mitä TODELLA tehdään."

Kokouksissa ei pelasteta y h t ä k ä ä n kissaa. TODELLA. Se tapahtuu jossain ihan muualla. Luulisi sinun sen verran tietävän rescueasioista.

"Aika hurjaa touhu on edelleen."

Ja mitähän "hurjaa" täältä olet löytänyt? Totuuden? Totta, täytyy myöntää, että KKY:n todellinen toiminta on hurjaa, mutta ei millään tavoin positiivisessa mielessä. Saat muuten tottua tähän "hurjaan" menoon jatkossakin, sillä vauhti eikun kiihtyy....

"Katson kaikki asiat laajapohjaisesti ja tulevaisuutta ajatellen."

Tuttua liirumlaarumia, joita kuulee poliitikkojen ym. suusta. Sanoja, jotka ei yleensä tarkoita mitään ja joiden on tarkoituskin olla niin ympäripyöreitä, ettei kukaan pysty niihin tarttumaan. Ja miten h*****ssä eläinsuojeluyhdistyksen toiminnassa pitää asioita nyt tarkastella niin v**un "laajapohjaisesti ja tulevaisuutta ajatellen". Jos  eläinten rescueita noin rupeaa käsittelemään, niin sinne pakkaseen ne kyllä jäävätkin. Rescuetoiminta on hektistä toimintaa, jossa ei laajoja pohjia kerkiä miettimään. Pohja ja toimintasuunnitelma pitää olla mietitty jo aiemmin ja kun on toiminnan aika, silloin toimitaan. Mutta KKY:ssä keskitytään nykyisin vain miettimään "asiat laajapohjaisesti ja tulevaisuutta ajatellen". Olisit maininnut oheen yhden sanan eli raha, niin tuo lässytys olisi asettunut oikeaan valoon.

Hirveen suuria kuvioita siellä ilmeisesti kuitenkin suunnitellaan, koska kissat eivät näköjään kuvioihin kuulu kuin sivuosassa. Ilmeisesti jäsenten erottamiskampanja vie kaiken voiman hallitukselta.