KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Timo P.

/ #2716 Re: Re: Osapuolista

24.11.2011 11:45

#2709: trolli - Re: Osapuolista

"Taidatkin olla ainoa joka ei tässä näe vastakkain asettelua, eli osapuolia. Eikö edes oikeusprosessissa ole osapuolia?"

Kuinkahan jonkun  oikeusprosessin osapuolet liittyvät tämän adressin keskustelijoiden osapuoliin?

OikeusprosessissaNI josta kerroin, ovat kantajana Timo Peltoniemi ja vastaajana Kissojen katastrofiyhdistys KKY ry. Eli käytännössä KKY:n nykyisen hallituksen jäsenet, sillä hallitus edustaa yhdistystä ja päättää mm. yhdistyksen aiemmin toimeenpanemien operaatioiden jatkamisesta, asiamiehen palkkaamisesta jne. Hallitukseen kuuluvat Terttu Kanervo, Anneli Repo, Vadelma-Aurora Salo, Sirkka Heikkilä, Aki Aario, Ari Sandberg, Eija Kattainen ja Virpi Koivula. Ylimpänä neuvonantajana on hallituksen ulkopuolinen (palkattu työntekijä) taloudenhoitaja Marko Kari, joka on yhdistyksen vuosikokouksessa 2010 julkisesti ilmoittanut "valvovansa hallituksen toimintaa". (Hän ei ole siis yhdistyksen tilintarkastaja, vaikka kannanotosta niin voisi luulla, vaan palkkarenki, jonka tulisi pysyä neutraalina. Hallituksen tai jäsenistön sisäiset erimielisyydet eivät sinänsä pitäisi kuulua hänelle mitenkään. Vastaa vain silloin(?) kuin kysytään ja hoitaa oman työnsä?)

Aivan niin kuin kerroin ja aiemmassa viestissäni: minä olen minä enkä suostu siihen, että omat kirjoitukseni tällä foorumilla nimetään jonkun muun "osapuolen" lipun alle. Enempää en jaksa selvää asiaa sitten enempää toistaa.