KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kiitos kiitos!

/ #2714 Kertauksen vuoksi

24.11.2011 10:32

"Kaikkihan eivät halua saastuttaa kotejaan tautisilla kissoilla. Jos pieni ryhmä näin haluaa tehdä, olkoon se heidän asiansa.

Itsekkään en haluaisi sänkynsä alla majailevaa kattia kotiini.

Yksi yhdistys ei maailmaa paranna, luulisi jo vuosien saatossa valistustyö menneen perille?

Kisuhan toimii nyt kissojen parhaaksi, heillähän omat toimijansa.Piti olla asiantuntijoita, vai ovatko sittenkään?

Tehän saatte toimia vapaasti mielenne mukaan. KKY on kantansa sanonut, luulisi jo menneen perille? Ei todellakaan ole yhden vapaaehtoisen ryhmän tehtävä huolehtia kaikissa heittelle jätetyistä kissoista. Jotain vastuuta pitää vaatia kissojen omistajiltakin.

En halua rahojeni menevän vastuuttomien ihmisten jälkien korjaamseen."

Haluaisin pitää tämän kommentin nro 2573 tämän addressin pysyvässä osiossa, joka näkyisi koko ajan. Tämä vaikuttaa KKY:n motolta ja on niin tehokas tiivistys KKY:n tämän hetkisestä tilanteesta ja toiminnasta, että menen ihan sanattomaksi. Siellä ei ole tarpeeksi järkeä päässä eikä suussa porstuaa, jotta osaisi edes vähän peitellä ajatuksiaan. Kun kysymyksessä on kissoihin erikoistunut eläinsuojeluyhdistys, niin tämä aivopieru on paljon puhuva. Tämä kommentti selittää TÄYDELLISESTI miksi ne hädänalaisimmat kissat jätetään heitteille edelleen.

Lisäksi kommentoija käyttää nimimerkkiä: Järjen käyttö on sallittua

Huomaako joku tuon kommentin ja nimimerkin välillä jotain ristiriitaisuutta? Edes ihan pikkiriikkistä...?

Kateus Kisua kohtaan on myös silmiinpistävä. On on, turha väittää vastaan.