KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Totta vai tarua

/ #2667 KKY:n puheenjohtaja Kanervon viestintää

22.11.2011 16:23

Seuraavassa otsikossa mainitun henkilön viestintää keksityn eli ns. lumepersoonan kanssa. Hän on kertonut avoimesti KKY:n hallituksen enemmistön antamista sisäisistä varoituksista täysin ulkopuoliselle ihmiselle, Joka oli siis oikeasti "lumepersoona". Isot kirjaimet ovat nimimerkin muuttamia. Ne ovat ristiriidassa käräjäoikeuden julkisessa istunnossa kirjattujen puheenvuorojen kanssa tavalla tai toisella :

Mariannen ja Tertun meilailua:

Marianne: Ymmärrän täysin kantanne ja olen samaa mieltä kanssanne. Onko totta, että Kissojen Katastrofiyhditystä vastaan on nostettu kanne? Mistä Kissojen Katastrofiyhdistystä oikein voidaan syyttää?
Mielestäni on kuitenkin väärin, että jäseniksi haluavia, kuten minua, rankaistaan siksi, että joku muu on nostanut kanteen. Siinähän voi mennä vaikka kuinka kauan, että jäseniä otetaan?

Terttu: Hallitus on antanut varoitukset Timo ja Pirjo Peltoniemelle. Annika Fabritius taas erosi hallituksesta, mutta jälkeenpäin ilmoitti, ettei eronnutkaan. Näistä jättivät kanteet. ASIOIDEN SELVIÄMISEEN ASTI emme ota uusia jäseniä, vaan haluamme selvittää ne nykyisen jäsenistön puitteissa. Ehtiihän sitä myöhemminkin liittyä!

28.TAMMIKUUTA •TykkääEn tykkääkään • •Lopeta tilausTilaa

 

Marianne:
Ikäviä asioita tälläiset. En tiennytkään, että yhdistyksissä saa ja pystyy antamaan varoituksia. Tuolla adressikeskustelussa joku oli kirjoittanut, että kanne olisi ollut nimenomaan teille henkilönä eikä yhdistykselle? Pitääkö se paikkansa? En ole kyllä koskaan kuullutkaan tälläisestä yhdistystoiminnasta, jossa on tappelua näin paljon. Vapaaehtoisyhdistystoimintahan pitäisi olla mukavaa harrastustoimintaa tai sellaisessa yhdistyksessä itse olin mukana ennen Tampereelle muuttoa. Yhdessä järjestettiin tapahtumia eläimien hyväksi. Surullista, ettette saa jäsenten kanssa yhdessä ratkaistua ongelmia yhdistyksen sisäisiä, vaan pitää mennä oikein kanteisiin saakka. Toivottavasti tappelun keskellä ei unohdu eläimet.

Terttu: Olen yhdistyksen perustaja eikä meillä ole tällaista ollut ennenkuin nyt, kun Peltoniemet tulivat kuvioihin. Varoitukset vastaavat moitetta, joihin hallituksen oli pakko turvautua, kun ME emme SAANEET TYÖRAUHAA. HENKILÖKOHTAISET VAROITUKSET eivät edellytä mitään säännöissä mainintaa. Asianajajamme mukaan kanteet on nostettu yhdistystä vastaan. Niihin ADRESSIKESKUSTELUN VIESTEIHIN EN PALJON LAITTAISI PAINOA. Siellä kirjoitetaan MITÄ VAIN. Yhdistys täyttää 33 v 14.2., koska kutsuin perustavan kokouksen koolle ystävänpäivänä. 1979. Näinä vuosina meillä on ollut pääasiallisesti ihan positiivista toimintaa ja ihmisillä hyvät välit. Tyhjästä aloimme ja ensimmäisenä vuotena meillä oli 25 jäsentä. Nyt niitä on 744. Varoja on kertynyt sekä työmme tuloksena, lahjoituksina että testamentteina, koska meihin on luotettu. Ei kukaan anna testamenttia, ellei luota toimintaan. Nyt muutamat ovat ilmoittaneet peruvansa testamenttinsa, jos valta KKY:ssä vaihtuu. Nyt varmaankin kuvittelet, että minulle on erittäin tärkeätä pysyä pj:nä. Se ei kuitenkaan pidä paikkaansa, vaan tilalleni pitäisi saada henkilö, johon luotamme. Koska sellaista ei ole näköpiirissä, olen luvannut olla käytettävissä.
t. Terttu Kanervo

 

29. tammikuuta ·En tykkääkäänTykkää · ·Lopeta tilausTilaa