KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

tyhjän tynnyrin koputtelija

/ #2654 Lisää paikkansa pitämättömiä tietoja ja outoa hehkutusta

22.11.2011 10:16

"Nyt kun kissataloa jälleen suunnitellaan, on tärkeää ottaa aiemmat epäkohdat huomioon. On jopa väläytelty, että kissatalon yhteydessä voisi toimia eläinlääkäri."

Valehtelua tämäkin. 3-vuotissuunnitelmassa siitä ei ole sanaakaan.

"Näitten työläitten vuosien hedelmistä saamme nyt nauttia siten, että yhdistyksellä on varoja enemmän kuin koskaan historiansa aikana. Kiitos tästä lankeaa lahjoittajille ja monille toiminnassa mukana olleille heidän vuosien työstään yhdistyksen hyväksi."

Ovatkohan lahjoittajat ja muut toiminnassa mukana olleet tarkoittaneet, että "yhdistyksellä on varoja enemmän kuin koskaan historiansa aikana". ?? Miksi niitä "on varoja enemmän kuin koskaan", koska kissoihinhan ne piti käyttää? Kun yhdistys toimii oikein, sen tulos on +- nolla eli tienatut tulot ovat myös menneet. Eiköhän se "hedelmistä nauttiminen" pitäisi tarkoittaa laajamittaisia investointeja siihen suunniteltuun kissataloon sekä kissoihin itseensä.

Näillä näkymin niistä "hedelmistä" pääsee nautiskelemaan vain erittäin harvat ja vieläkin valitummat. Eli  taloudenhoitaja ja lakimies lähinnä.

"Tästä eteenpäin on helppo jatkaa!”

Uu jea.... Tuon voi tulkita miten kukin tahtoo.

Menneisyyden mitaleilla ja kunniamaininnoilla ei vain ole mitään merkitystä nykypäivänä. Varsinkaan, jos se "noblesse oblige" toteudu. Eli jos on jotain saavuttanut, se velvoittaa saavuttamaan myös nykypäivänä.