KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Matti Toivonen

/ #2584 Luemmeko vielä lisää KKY:n virallisia mielipiteitä?

16.11.2011 18:02

Valtaosa keskustelijoista lienee KKY:n jäseniä, molemmin puolin.
Monet heistä varmaan myös Pesun, Kisun, Pirkanmaan Rotukissayhdistyksen, Rekku Rescuen, Pelastakaa Koirat, Marttojen, Ompeluseuran, Eläkeläisten, Mielenterveysseuran, Diebetesyhdistyksen, Invalidiliiton, Senioripuolueen jne. jäseniä. Mutta myös opiskelijayhdistysten, kokoomuksen, demareiden, kepun, vihreiden jne. jäseniä.

TUSKIN heistä kukaan kirjoittelee tällä palstalla virallisessa mielessä. Paitsi KKY:n nimissä puheenjohtaja Kanervo ja hänen hallituksensa jäsenet. Niin, ja Kisun puheenjohtaja siinä yhdessä todella posittivisessa ja neutraalissa kannanotossaan. Olihan hänen pakko vastata jotain näille "pakkoleimaajille".

Mutta mitäs tuumaatte tästä: Pirkanmaan käräjäoikeus on tuomiossaan 11/27021, annettu 16.9.2011 todennut, että KKY:n ensikotien käytössä olevan sähköpostilistan viestintä rinnastetaan JULKISEKSI viestinnäksi. Siksi, että listalla on myös ensikoteja, jotka eivät ole KKY:n jäseniä.

Seuraavassa pari otetta tuomiosta:
"... on itse kertonut varoituksesta sähköpostiviestissään
30.9.2010 sähköpostilistalla ensikodeille, joista kaikki eivät ole olleet
yhdistyksen jäseniä kuten todistajat xxx ja xxx."
..."Kantajat ovat itse tehneet varoituksista julkisen."

Jokohan nyt saamme piankin lukea niitä viestejä kenties tälläkin palstalla? Nehän ovat julkisia!