KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Valehtelijoiden klubi

/ #2579 Re: Re: Haluamme muutosta !

14.11.2011 11:07

#2573: Järjen käyttö on sallittua - Re: Haluamme muutosta !

Ennen kuin se valistustyö menee kissojen kaltoinkohtelijoille perille, pitää näille heitteille jätetyille kissoille tehdä jotain. Asioiden kieltäminen on ollut KKY:n virallinen kanta jo pitkään -  linja näköjään jatkuu muutaman kellokkaan toimesta. Kannastasi kuvastuu suorastaan inho näitä"saastuneita kissoja" kohtaan. Kuka ne on saastuttanut? Osoittaisit inhoasi pikemminkin näitä piittaamattomia ihmisiä kohtaan, nehän nämä ongelmat aiheuttavat. KKY on usein mainostanut luottamuksellisia suhteitaan viranomaisiin, miksi tällä rintamalla ei ole tapahtunut mitään uutta? Jos et halua liata käsiäsi "saastuneisiin kissoihin", niin aina voit painostaa viranomaisia tekemään parempia päätöksiä ja lakeja.

Kannanotossasi on todellinen paradoksi; et halua rahojesi menevän hukkaan vastuuttomien ihmisten vuoksi, miksi sitten olet KKY:ssä? Jos näitä eläinten kaltoinkohtelijoita ei olisi, ei meitäkään tarvittaisi! On selvää, ettei yksi yhdistys paranna maailmaa mutta se tekee elämän helpommaksi näille hädänalaisille kissoille.

Sinun utopiassasi ei ilmeisesti ole kaltoinkohdeltuja kissoja eikä ikäviä, kritiikkiä esittäviä ihmisiä. Tautivaaraa ja saastuneita kissoja vaarallisempia ovat kaltaisesi tunnekylmät ihmiset, jotka käyttävät eläinsuojeluyhdistystä savuverhonaan päästäkseen itsekkäisiin päämääriinsä. Toivotaan ettei tämä tauti tartu..