PELASTAKAA KOIRAMME!!

Vieras

/ #304

19.05.2016 16:33

Rouvalle ei ole palautettu koiraa Dixietä tähän päivään mennessä. Kaikki koiran Dixien tuntevat ovat todella huolissaan Dixien tämänhetkisestä voinnista mm. koska koiran Dixien omistaneen, jolla Dixie on ollut 9 vuoden ajan ei ole tietoa Dixiestä ja Dixien tämänhetkisestä todellisesta voinnista ja kaikki jotka tuntevat Dixien ja Dixien omistaneen, jonka kanssa Dixie on asunut noin 9 vuoden ajan, tietävät että Dixie on erittäin kiintynyt häneen (rouvaan). En tajua, miten voidaan yhtäkkiä ottaa kotoota koira Dixie huostaanottoon. Tiedän, että hän (rouva) on hoitanut Dixietä. Olen nähnyt, kun hän (rouva) on hoitanut Dixietä. Tiedän, että Dixiellä on ollut joka päivä vettä ja ruokaa ja tiedän että Dixietä on ulkoilutettu joka päivä. Olen nähnyt, kun hän (rouva) on harjannut Dixien turkkia monia kertoja viikossa joka viikko. Tiedän, että Dixiellä on ollut kotona korvatippoja, puruluita, leluja jne. Olen nähnyt Dixien ja Dixie oli mielestäni tyytyväisen ja onnellisen näköinen (Dixien tassut olivat kattoa kohti ja Dixie rentoutui ja nautti elämästään) ja iloinen koira tämän rouvan kotona, jossa Dixie on asunut noin 9 vuoden ajan. Rouva ikävöi kovasti Dixietä.