KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #2345 Re:

04.10.2011 10:20

#2344: -

Lueppas adressin otsikko huolellisesti ajatuksen kanssa mutta laitan sen vielä tähän helpottamaan, mutta luetun ymmärtämiseen se ei auta..sitä joko ymmärtää tai ei ymmärrä.

Selvisikö nyt se mitä varten tämä on perustettu?! Tämä on perustettu juuri sen vuoksi että KKY hylkäsi hädänalaisimmat kissat ja täällä SAA nimenomaan kritisoida KKY,n  toimintapolitiikkaa (SITÄ VARTENHAN TÄMÄ ADRESSI ON!!!),joka ei ole muuttunut hädänalaisimmille kissoille myönteisemmäksi vieläkään. KKY on kerännyt mittavan varannon kissojen auttamiseen ja SIKSI heillä on eettinen ja moraalinen vastuu lahjoittajiin nähden niiden käyttämisestä täysimääräisesti kissoihin MUTTA mitä tapahtui?!? Toimintaa supistettiin ja iso joukko kissoja jätettiin avun ulkopuolelle ja aktiivisimmat toimijat  "kissatyöläiset" ulkoistettiinyhdistyksestä vaikka taloudelliset resurssit olivat hyvät. Tämä asia on tuotu useaan kertaan täällä esille mutta vielä löytyy henkilöitä jotka eivät ymmärrä lukemaansa...sille ei voi mitään.

Suurin osa täällä kirjoittavista ajaa takaa VAIN hädänalaisten kissojen auttamista..mutta monenlaistahan kirjoitusta ja kirjoittajaa ja hämmentäjää mahtuu sekaan, niinkuin jokaisessa paikassa muuallakin..pitää osata erottaa trollit ja tosi toisistaan mutta jos ei tiedä oikeita lähtökohtia eikä tosiasioita niin vaikeaahan se on ja kun se oma lusikka kuitenkin pitää saada jokaiseen soppaan.