Kannabis lailliseksi

Anonyymi ImyynonA
Simo

/ #1418 en ole varma

01.12.2009 16:17

mutta jos alkoholia buustaa budilla tai budia alkoholilla luulisin siitä tulevan sellanen sekavuustila ettei kovin moni haluaisi sitä toista kertaa kokea... luullakseni pilvi vain buustaa sitä paskaa oloa kännissä mutta helpottaa kait krapulasta selviämistä, tästä minulla ei ole mitään faktaa heitän vain mutulla...

Ei kannata nyt sekoittaa niitä hulluja jotka vetää subutexiä ja alkoholia sekaisin ja puukottelevat toisiaan kylillä ei ei.

Jos alkoholin alaisena vetää pilveä varmastiikin lentää laatta ja tulee äitiä ikävä, pilvestä ei tule mitään sekavuutta jos ei ole ensikertalainen tai jos ostaa pilvensä kadulta eikä tiedä mitä paskaa siihen on lisätty.

Olen 18 vuotta, juonut alkoholia silloin tällöin yhden kaljan (hyi en pidä kaljasta) joskus urheilun seurassa hyvän lakka/omenasiiderin, silloin tällöin kermaligööriä. Ja joskus jouluaterialla punaviiniä hyvän lihan kanssa. En ole ollut kännissä koskaan. Kun päihteet alkoivat kiinnostaa huomasin kannabiksen olevan sopivan oloinen päihde vähine terveyshaittoineen minulle. Otin siitä selvää ja ei aikaakaan kun minulla oli kotona muutama kasvi kasvamassa ja onnistuin kasvattamaan kukkaa. Ei se hirmu vahvaa polttoa ollut mutta sain tietää mikä pilvi oli :)(Poltin kannabista noin 2kk viikonloppuisin ja kun ganja loppui ei minulla tullut mitään vieroitusoireita totesin vain p****le pitää mennä sitten vaihtoehtoisesti saunaan rentoutumaan) Välillä en edes muistanut että on viikonloppu ja pitäisi heti olla stoned.

Olen kaikkia päihteitä vastaan jotka aiheuttavat sivullisille fyysistä haittaa.

(varskinkin kovia huumeita ja KANNABISTA en siihen listaan kuunaan päivänä laittaisi) Jos joku tappelee pilvessä on kyse todella paskasta poltosta jossa on kumia seassa tai yksinkertaisesti ihmisellä itsellään on alunperin päässään pipi jonka ei pitäisi käyttää päihteitä.

mutta kun olen suomessa kasvanut olen oppinut hyväksymään tupakoinnin ja alkoholinkin, minulla ei ole kyllä kokemusta siitä miltä tuntuu olla NAINEN jota mies hakkaa tai MIES jota nainen hakkaisi. Tai kokemusta siitä että työpaikalla tupakoidaan ja joudut ikävä kyllä haistelemaan ja jopa hengittämään tupakan savuja.

Pientä tietoa noobeille syötynä vaikutukset kestävät pitempään mutta ainetta pitää syödä 3 kertaa enemmän ja vaikutukset alkavat myöhemmin ( eikä mutulla pitäisi vaikuttaa terveyteenkään mitenkään) koska polttamallakin haittavaikutukset ovat niin mitättömät "ns viihekäytössä" päivittäisestä pössyttelystä tottakai tulee jotain paskaa keuhkoihin mutta niin se homma menee kaikkien päihteiden kanssa jopa kahvinkin kanssa.

Polttamalla vaikutukset voivat alkaa 2-20 minuutin sisällä riippuu onko polttanut ennen ja poltteluvälineestä.

ps. jos poltat kannabista ja blandaat sitä tupakan kanssa etkä ole tupakkia ennen polttanut varaudu siihen että nikotiinit pistävät pääsi sekaisin ja oksennat tai ainakin yskit saatanasti.

nimimerkki kerran maistanut tupakkia ja sikaria yskittää niin perhanasti.

Sori jos kirjoitustyyli oli sekava ja sisälsi asiaa sieltä sun täältä sekavasti.

http://kannabisuutiset.wordpress.com/2009/09/06/tutkimus-kannabis-saattaa-suojata-aivoja-ryyppaamiselta/

Piti tehdä uusi accountti että uskalsin julkaista tämän kirjoituksen vaikka sananvapaus pitäisi olla laissa määritelty. En allekirjoita koska olen jo allekirjoittanut erillä tunnuksilla.