Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

Malyle1

/ #2590 Re:

18.09.2015 13:48

#2586: -  

Olen nyt useampaan kertaan kertonut, että olen laittanut perustuslakivaliokunnalle huomautuksen, että kun ja jos hallitus todella esittää näitä asioita eli siis tekee lakialoitteen, pyydän perustuslakivaliokuntaa tutkimaan sen perustuslailliset näkökohdat. Annika Lapintie, joka on vasemmistolainen ja perustuslakivaliokunnan puheenjohtaja, kertoi vastauksessaan, joka taitaa muuten myös olla täällä sivuilla nähtävissä, että viestini menee kaikille perustuslakivaliokunnan jäsenille etukäteen. Viestissään minulle Lapintie myös sanoi, että asia tullaan tutkimaan mikäli hallitus sellaisen lakialoitteen tekee.

Täällä pyörii nyt kaikenlaisia arvailuja, joka tuntuu vain sotkevan asioita. Asiasta on siis tehty jo tutkimyspyyntö, joten ei voi mennä ohi perustuslakivaliokunnan käsittelystä.

Osittain täällä asiat tuntuu sotkeentuvan myös siksi, ettei ole luettu aiempia viestejä, joka sinänsä on ymmärrettävää kun viestejä on niin paljon, siksi tulisi olla hakutoiminto, jolla voi etsiä viestejä, jotka sisältävät avainsanoja, joilla etsiä juuri kyseistä asiaa sivuavia viestejä.