Kannabis lailliseksi

Kan Nabis
Vantaa

/ #1306 Kannabis Laillista NYT!

20.08.2009 17:49

Mullaki kaikkee ongelmaa on. Oli esimerkiks korva kipee ollu vuoden, tietyt taajuudet/äänen voimakkuudet säröyty. Join sit muutaman kannabiskaakaon, niin tuntuu et ois korva auennu.

Oli kans kuumetta, nenä tukos, jne, ja siihenkin tota kannabiskaakaota join. Ei ollu enää nenä tukos, ja muutenkin parempi olo, kun kuume laski.

Mul on kans paha masennus, ja ihmiset ahdistaa mua. Siihenkin juon kannabiskaakaota, niin ei ole niin kauhea masennus, kiinnostaa taas tehdä asioita, eikä ihmiset tunnu enää niin ikäviltä. Paitsi noi poliisit, kun ne tän ahdistuksen on aiheuttanutkin!

Olin myös jotain masennuslääkkeitä syöny tähän masennukseen, ne ei tehny sille yhtään mitään! Olin ihan yhtä masentunu kuin ilmankin niitä. Sivuoirena tuli hampaiden puremista yhteen, niin kovaa, että tuli päänsärkyä, jatkuvaa rauhattomuutta, ei pystyny olee paikoillaan, eikä nukkua, kesti monta tuntia ennen kuin nukahti. Nyt oon lopettanut niiden syömisen.

Kysyin lääkäriltä jotain luonnontuotteita masennukseen, lääkäri ei tienny mitään. Ehdotin mäkikuismaa, lääkäri oli sitä mieltä että se on vaarallista, mahdollisesti sen käyttö tappais mut, tai joutuisin sairaalahoitoon. Onks nää lääkärit ihan sekasin, toikin yrtti tunnettu tuhat vuotta ainakin. Paljon vähemmän sivuvaikutuksia kuin jollain ihmisten kehittelemillä kemikaalisotkuilla.