Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

Järki hoi

/ #1222

05.07.2015 14:21

En käsitä, kenen luvalla tällaista edes ehdotetaan. Minä en ole äänestäjänä antanut valtuutusta, minulle luvatut asiat olivat päinvastaisia. Ei tarvitse ihmetellä, mikseivät ihmiset äänestä. Ne, jotka elävät oman hyvinvointinsa kuplassa, äänestävät ilmeisesti niitä, jotka sallivat tämän riiston jatkuvan. Mitä tahansa, kunhan minä itse vain saan pitää rahani ja minulla on kaikki hyvin, minulla, minulla, minulla!

Sellaista poliitikkoa, joka suostuu työssään rankaisemaan pienimpiä, siitä mitä isommat tekevät, en pysty kunnioittamaan.Sipilän pitää puuttua tähän kovalla kädellä ja sanella moraali ja kohtuullisuus vaikuttimiksi poliittisiin päätöksiin. Vain siten saamme täällä minkään kohenemaan. Mikään maa ei ole "lähtenyt nousuun" (mitähän sekin tarkoittaa, lisää ostoksia, vai?) eikä tarvi lähteä, jos ihmisiä kohdellaan vain sen mukaan, mitä he tuottavat ja vielä enempi sen mukaan, kenelle tai mille he tuottavat, kunhan eivät vaan vahingossakaan saa mitään itselleen.

Täällä on monia rahareikiä, joista itse sanoutuisin täysin irti. Minä laittaisin kansanäänestyksen siitä mihin rahat laitetaan ja mihin ei, tulisi muutosta sitä kautta. Loppuisi lapselliset sotaleikit ja muu turha, ihmiset saisivat elämänrauhan ja ruokaa.