Taidepoliittisen asiantuntijaryhmän hallitusohjelmatavoitteet

Tahtoo sanoa

/ #57 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taiteen julkiset tuet

28.03.2015 09:05

#56: Markku Laitinen - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taiteen julkiset tuet 

Sehän on periaatteessa sun häpeäsi uskotko vai et, siihen sinulla on oikeus.  Oikeasti olet jo nolannut itsesi perusteellisesti täällä puhumalla noista omista lillukanvarsistasi. Niihin lillukanvarsiin ne sun puheesi kääntyy aina säännönmukaisesti myös tuolla meidän taiteilijaseuran FB-ssäkin. Puhut aina asian vierestä.  Siellä en viitsi niihin kommentoida koska olen kuullut että sen jälkeen saan sinusta ikuisen riesan itselleni jos nolaan sut julkisesti.

Minä kyllä ihmettelen tuota sun katkeamatonta katkeruuttasi! Milloin ihmeessä sä teet työtäsi jos nyt kerran itse olet taiteilija?  Taidat olla ihan vihkiytynyt levittämään tuota katkeraa sanomaasi kun jostain syystä olet jäänyt rannalle kaikista hakutilaisuuksistasi.  Et näytä käsittävän että sitäkin apurahaa voit anoa eri tahoilta vuosittain useampaan kertaan.  
Jyrytykset taiteeseen ja gallerioihin pääsyyn ovat tulleet pysyäkseen ja sille et sinä emmekä me voi mitään.  Mikä siitä tulisi jos kaikki itseään ammattitaiteilijoiksi tituleeraavat harrastelijat pääsisivät gallerioihin näyttelyjä pitämään ilman mitään prioirisointia! Ehkä sut sitten on priorisoitu harrastelijaksi- eli toritaiteilijaksi.